Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
23.10. 2015 jsem zakoupila boty v prodejně PRG Heeels Store, IČ 71748067, Praha 1, Národní třída 36/38. Nenošené, nepoškozené v originálním obalu… přesně podle obdržených pokynů prodejce jsem je dne 29.10. 2015 chtěla vyměnit jelikož jsem se v nich DOMA krátce prošla po koberci, opět přesně podle pokynů prodejce. Tím jsem zjistila, že bota nesedí na mé noze tak, jak je potřeba.
Výměna byla zamítnuta s tím, že i projít se po bytě už činí botu obnošenou a výměna zamítnuta s poukázáním na podrážku a hlavně podpatek boty, který je prý ochozený. Marně jsem poukazovala na to, že stejné boty, které byly v prodejně vystaveny, mají podrážku a podpatek v naprosto stejném stavu. Nejsem si vědoma jediné své chyby, boty jsou skutečně nové a nenošené, jen 10 minut zkoušené a nemohu ani odhadnout kolik zákaznic si je zkoušelo přede mnou přímo v prodejně a tam se v nich procházelo. Nejde mi o peníze, částka není nijak vysoká, jde mi o to, že jsem jako zákaznice vydána na pospas laickému posouzení stavu boty prodavačce, které se nemusím líbit a vlastně nemám proti jejímu rozhodnutí žádnou možnost obrany. Tento obchod na Národní třídě prodává boty módních vzorů v nižší kvalitě za „lidové ceny“ a co jednou prodají, zpět už nevezmou. Hřeší na to, že jsou v centru Prahy, často tam nakupují cizinci a ti se už kvůli reklamaci do ČR nevracejí a pak důchodci, kteří se nechají odbýt a tiše odejdou s nepořízenou.
V příloze zasílám fotokopie všech dokladů a fotodokumentaci v jakém stavu jsou boty.
Prosím, můžete nějak zajistit aby byly v tomto obchodě dodržovány právní předpisy ?
Boty si zatím nechávám a minimálně měsíc budou v současném stavu pokud byste je potřebovali posoudit.
boty za 399,- Kč
Výměna zboží
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.