Společnost


Irina Arkhipova

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8192Neuznaná výměna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2015, před 9 lety

Alena Langerová

Znění stížnosti

23.10. 2015 jsem zakoupila boty v prodejně PRG Heeels Store, IČ 71748067, Praha 1, Národní třída 36/38. Nenošené, nepoškozené v originálním obalu… přesně podle obdržených pokynů prodejce jsem je dne 29.10. 2015 chtěla vyměnit jelikož jsem se v nich DOMA krátce prošla po koberci, opět přesně podle pokynů prodejce. Tím jsem zjistila, že bota nesedí na mé noze tak, jak je potřeba.
Výměna byla zamítnuta s tím, že i projít se po bytě už činí botu obnošenou a výměna zamítnuta s poukázáním na podrážku a hlavně podpatek boty, který je prý ochozený. Marně jsem poukazovala na to, že stejné boty, které byly v prodejně vystaveny, mají podrážku a podpatek v naprosto stejném stavu. Nejsem si vědoma jediné své chyby, boty jsou skutečně nové a nenošené, jen 10 minut zkoušené a nemohu ani odhadnout kolik zákaznic si je zkoušelo přede mnou přímo v prodejně a tam se v nich procházelo. Nejde mi o peníze, částka není nijak vysoká, jde mi o to, že jsem jako zákaznice vydána na pospas laickému posouzení stavu boty prodavačce, které se nemusím líbit a vlastně nemám proti jejímu rozhodnutí žádnou možnost obrany. Tento obchod na Národní třídě prodává boty módních vzorů v nižší kvalitě za „lidové ceny“ a co jednou prodají, zpět už nevezmou. Hřeší na to, že jsou v centru Prahy, často tam nakupují cizinci a ti se už kvůli reklamaci do ČR nevracejí a pak důchodci, kteří se nechají odbýt a tiše odejdou s nepořízenou.
V příloze zasílám fotokopie všech dokladů a fotodokumentaci v jakém stavu jsou boty.
Prosím, můžete nějak zajistit aby byly v tomto obchodě dodržovány právní předpisy ?
Boty si zatím nechávám a minimálně měsíc budou v současném stavu pokud byste je potřebovali posoudit.


Produkt

boty za 399,- Kč


Požadované řešení

Výměna zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2015 15:19, před 9 lety

Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 15:20, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.