Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8194Nedodaný balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 hodin 3 minuty

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2015, před 9 lety

Hana Bartoňová

Znění stížnosti

Dnes ráno jsem od České pošty obdržela SMS s tím že mi v tento den bude doručován balíček. Marně čekám již celý den doma a nikdo se tu ještě neobjevil. Nikdo nevolal a ani nezvonili.. zvonek funguje normálně byla jsem se o tom přesvědčit a telefon mám stále u sebe. Mrzí mě že jsem promeškala celý den tím, že jsem byla nucena zůstat doma, neboť balíček je pro mě důležitý. O to víc mě pak mrzí, že Česká pošta nemá ani špetku slušnosti aby zavolala čí napsala co se děje.


Požadované řešení

Byla bych ráda kdyby se Česká pošta za své neohleduplné jednání omluvila. Chápu, že mohou nastat nějaké problémy s doručením, ale je snad slušností dát zákazníkovi vědět, například že zboží dnes kvůli nějakým problémům nebude doručeno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2015 22:26, před 9 lety

Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní služby uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.