Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.10. 2015 naše společnost posílala balík do ruky (na dobírku) v hodnotě 21151.-Kč plně pojištěný na celou částku.
Balík k odběrateli dorazil zcela rozpadlý, rozmáčený a poškozený.
Balík, který odběratel sháněl dlouhou dobu na různých místech převzal, měl také smluvní termín (pod pokutou) a potřeboval pokračovat v práci. Materiál nebyl schopný na místě zcela překontrolovat, jednalo se 200 m ochrany proti holubům.
Při rozbalení a překontrolování zboží (polámané prvky) vyčíslil škodu na 5000.-Kč, kterou bude naše firma nahrazovat formou slevy na této zásilce.
Žádám tímto Českou poštu o náhradu škody v uvedené výši.
S pozdravem
jednatel společnosti - Alexandra Procházková
ECOPIK s.r.o.
Obchodní zastoupení
Čentická 2067
Praha 21
19016
Ochrana proti holubům B2
Náhrada škody
|
Tweet |
V tomto případě je nutné bez zbytečného odkladu reklamovat poškození zásilky u České pošty. Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.