Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#8196Neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2015, před 9 lety

Monika Mlezivová

Znění stížnosti

Dobrý den,
pokusila jsem se u výše zmiňované společnosti CCC Praha 4, Budějovická ul. reklamovat tenisky zakoupené synovi dne 30.4.2015. Reklamaci jsem podala dne 2.10.2015 poté, co mi syn sdělil, že má uvnitř boty propadlou stélku a bolí ho z bot nohy. Obuv byla zakoupena k běžnému nošení, společností charakterizována jako rekreační. V popisu podané reklamace tedy stojí levý a pravý půlpár prodadlá pata +díra (vytvořená na podrážce dle mého úsudku nadměrným tlakem paty při špatné konstrukci boty pod patou).
Ve vyřízení reklamace, která byla zamítnuta jako neoprávněná, je zmíněno, že obuv nese rozsáhlé znaky opotřebení: propadlé paty, odlepené špice, značně ochozená podešev. A dále je zmíněno, že reklamace má být uplatněna bez zbytečného odkladu (po zjištění vady jsem ihned reklamovala).

Děkuji Mlezivová.


Produkt

rekreační obuv: Sprandi MP07-172001 44; č.kód 2220363140047; cena 699,-Kč


Požadované řešení

Vzhledem k závadě obuvi požaduji vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2015 08:42, před 9 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2016 18:28, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.