Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vybrala jsem si u České pošty službu navíc (balík do ruky) potřebovala jsem zásilku mít druhý den doma. Byla podána 26.10. 2015 a dorazit do 27.10.2015. Byla jsem příjemce a podle podacího čísla sledovala zásilku na postaonline. Bohužel zásilky jsem se ten den nedočkala. Ještě v šest hodin večer 27.10. 15 bylo stále na postaonline - doručování zásilky. Následující den bylo změněno na "adresát nezastižen" Podotýkám, že jsem byla celý den doma. Volala jsem na poštu 29.10.,(28.10. státní svátek) bylo mi sděleno, že za dodání může Depo Malešice, reklamovat zásilku může odesílatel s podacím číslem, že moc úspěch mít nebude. Jelikož bylo napsáno - "adresát nezastižen". Nerozumím proč takovou službu nabízejí, když nedodají jak mají. Domnívám se, že pokud řidič ten den nestíhal (jelikož následující den byl svátek) tak se nesnažil dodat na adresu, kterou měl. Vrátil se zpět a jednodušší pro ně bylo napsat - "adresát nezastižen"
Nakonec pro 5 kilový balík jsem musela na poštu a tam jsem znova sdělila, že mi nebylo dodáno jak mělo. Pracovnice pouze řekla, že nejsem první ani poslední. Tak doufám, že touto cestou se služby České pošty změní a bude se více dohlížet na dodání a věřit zákazníkům a ne pracovníkům.
S pozdravem K.
Balík do ruky č.podací - dr0167542142x
Pokud by to bylo možné, vrátit peníze za službu, která byla zaplacena navíc. Zlepšit služby, které pošta nabízí.
|
Tweet |
Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní služby uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman