Společnost


Petr Jelen

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8199Reklamace špatného odstínu nábytku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.10.2015, před 9 lety

Tomáš Souček

Znění stížnosti

Byla objednaná obývací stěna plus komoda.Ovšem bohužel p o smontování obýávací stěny(stůl pod TV,2 skříně, poločka)Jsem zjistil že odstín komody kterou jsem dále rozdělal nesedí s barvou odstínu stěny.Po kontrole objednávky jsem zjistit že stěna byla dodaná v jiném odstíne než jsem objednal.Nyní mám smontovanou stěny a komodu která je v jiném odstínu.Po reklamaci mě z obchodu přišel dopis že nemohou vyhovět mé reklamaci z důvodů:1) chybně smontovaný TV stolek,2) chybně smontovaný TV vitrina, 3)po smontování nelze reklamovat špatný odstín,musel být rozpoznatelný po sestavení prvního kusu.


Produkt

špatný odstín nábytku než bylo objednáno


Požadované řešení

doručení nábytku dle objednávky bez výmluv na to že je daný nábytek špatně smontovaný což není předmětem reklamace...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2015 09:13, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Pokud nejsou splněny výše uvedené podmínky, kupujícímu vznikají nároky z vadného plnění. Kupující má primárně právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není nepřiměřené. Pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2016 11:32, před 9 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.