Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byla objednaná obývací stěna plus komoda.Ovšem bohužel p o smontování obýávací stěny(stůl pod TV,2 skříně, poločka)Jsem zjistil že odstín komody kterou jsem dále rozdělal nesedí s barvou odstínu stěny.Po kontrole objednávky jsem zjistit že stěna byla dodaná v jiném odstíne než jsem objednal.Nyní mám smontovanou stěny a komodu která je v jiném odstínu.Po reklamaci mě z obchodu přišel dopis že nemohou vyhovět mé reklamaci z důvodů:1) chybně smontovaný TV stolek,2) chybně smontovaný TV vitrina, 3)po smontování nelze reklamovat špatný odstín,musel být rozpoznatelný po sestavení prvního kusu.
špatný odstín nábytku než bylo objednáno
doručení nábytku dle objednávky bez výmluv na to že je daný nábytek špatně smontovaný což není předmětem reklamace...
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.
Pokud nejsou splněny výše uvedené podmínky, kupujícímu vznikají nároky z vadného plnění. Kupující má primárně právo na dodání nové věci bez vad, pokud to není nepřiměřené. Pokud je možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, budou mít tyto způsoby vyřízení reklamace přednost.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.