Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
dnes večer (29.10.2015) jsem dělal drobný nákup v prodejně a chtěl jsem při placení uplatnit lístek na zálohované obaly ( Lahve 17x 3Kč = 51 Kč) Obsluha pokladny mi pouze sdělila že je již neplatný a není možno jej použít. Lístek na vratné obaly byl vystaven 25.9.2015 a není na něm nikde uvedena doba platnosti, pouze sdělení "Lístek uplatněte , prosím pouze v této prodejně". Další pokladní se přidala, že to není starost Lidlu ale automatu který lístky tiskne. S tímto přístupem pokladních jsem velmi nespokojen, s tímto jednání jsem se v Lídlu zatím nesetkal, proto jsem nákup vrátil a odešel velmi zklamán. Dále nesouhlasím s tím, že není lístek již uplatnitelný, jelikož nikde na dokladu není uvedena platnost dokladu, pouze je uvedeno zvýrazněným písmem "Lístek uplatněte , prosím pouze v této prodejně" což jsem přesně udělal.
Listek 41555 vystavený v prodejně v Labská 1500, 370 11 České Budějovice Fi.l 111,
Omluvit se za chování a uznat platnost lístku = proplatit, nebo použít pro zaplacení nákupu.
|
Tweet |
Podnikatel formou instalace výkupních automatů ve své provozovně a prostřednictvím zajištění automatického procesu komunikace pokladního systému s těmito automaty plní svoji zákonnou povinnost vykupovat vratné zálohované obaly bez omezení množství a bez vázání tohoto výkupu na nákup zboží, pokud uvádí na trh nebo do oběhu výrobky v takových vratných zálohovaných obalech.
Výkupní automat po jeho použití zákazníkem vystaví přesně popsanou účtenku, kterou může spotřebitel za podmínek stanovených na vydané účtence použít při platbě na pokladně či si ji nechat proplatit například na informacích v provozovně. Podmínky pro uplatnění účtenky vydané výkupním automatem by mohly být stanoveny rovněž viditelně a srozumitelně pro spotřebitele u výdejního automatu, popřípadě na něm.
V daném případě by bylo vhodné kontaktovat se stížnosti na jednání zaměstnanců společnosti zákaznický servis pomocí webového formuláře https://ssl.lidl.cz/cs/2671.htm anebo na telefonním čísle 800 115 435 (bezplatná linka pouze na území České republiky).
Dobrý den, pane Prachaři,
je nám velmi líto Vaší negativní zkušenosti na naší prodejně. Prověřili jsme Vaši stížnost a musíme potvrdit, že paměťová kapacita systému, který eviduje výkup zálohovaných lahví funguje skutečně jen s obdobím jednoho měsíce zpětně. Nejedná se o žádný interní předpis naší společnosti, ale o technologické omezení. I přes toto nastavení lze však po uplynutí 30 dní od vrácení lahví zákazníkovi finance vyplatit. Není třeba kvůli této záležitosti kontaktovat zákaznickou linku. Tento úkon může provést manuálně jen pracovník vedení prodejny. Ve Vašem případě tedy došlo k pochybení ze strany našeho zaměstnance. Personál naší prodejny v Českých Budějovicích na toto pochybení upozorníme a zajistíme jeho opětovné proškolení. Zastavte se tedy s lístkem v dané prodejně a bude Vám proplacen. Za pochybení se Vám velmi omlouváme a věříme, že již k podobné situaci v naší prodejně nedojde.
Dobrý den, děkuji za pomoc v řešení.
Dnes jsem se zastavil a lístek byl proplacen
Jiří Prachař