Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#8205Nevratenie penazí po 4 reklamacích

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2015, před 9 lety

Ján Murček

Znění stížnosti

Dňa 30.10. 2013 som si kupil v pobočke v Ostrave notebook SONY VAIO v hodnote 23 704 Kč bez DPH. Ihned po prvom naštartovani nastali problemy s HDD a tak som ho zaniesol na 1. REKLAMACIU to bolo dňa 14.11.2013 Reklmacia bola uznana a predajca ma upozornil na to že SONY ma servis pre premiovu triedu a ten pozostava z toho že si po notebook pridu a aj ho dovezu zo servisu až domov. Túto možnosť som využil pri 2. REKLAMACII a taktiež 3. REKLAMACII. Pri 4.REKLAMCII som sa už ale rozhodol zaniesť notebook na pobočku do ostravy s požiadavkou vratenia penazi. Reklamaciu na pobočke slečna prevzala 1.10.2015. Dňa 26.10.2015 mi bol doručený e-mail s vyrozumenim že notebook je opraveny a poslany na pobočku kde si ho môžem vyzdvihnuť. Na tento e-mail som kamžite reagoval s tym že to bola už 4 reklamacia a požadujem vratenie peňazí. Pan servisny technik mi na to odpisal že u nich v servise bol noj notebook reklamovany len 2x ak som ho reklamoval priamo v servise tak je potrebne odoslať dokumenty o reklamacii a vyrozumenie čo som aj ihneď spravil. Nasledne sa mi už ani na ďalšie e-maily nikto neozyval a uplne ma odignorovali a teda soms a rozhodol do servisneho strediska czc zatelefonovať. Dňa 29.10.2015 som teda okolo 15 hodiny zavolal do servisu kde ma mila slečna ubezpečila že servisny technik ma len dovolenku a vec sa vybaví buduci tyždeň . To ma pokojilo až kym mi o 21 hodine večer neprisiel e-mail že moj notebook bol odoslaný kurierom na adresu firmy v ktorej už vyše roka nepracujem a nachádza sa asi 200 km od mojho bydliska. Tento email o odoslani evidentne niekto poplietol pretože ihneď ako som volal do firmy aby balik nepreberali už sa tam nachadzal a bol prebrany. Toto nasvedčuje tomu že firma czc sa snaži všetkymi možými možnostami obísť zákon a nevratit mi požadované peniaze. Netuším ako ďalej v tomto prípade pokračovať keďže notebook bol prebratý a dnes mi končí záručná lehota.


Produkt

NB SONY Vaio SVF- 15A1Z2E 15,5"/i7-3537U/8GB/1TB/GT735/W8


Požadované řešení

vrátenie peňazí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2015 08:04, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2015 11:39, před 9 lety

Dobrý den pane Murček.

Vaši stížnost jsme ověřovali i v autorizovaném servisu. Zde nám bylo sděleno, že u 2 reklamací bylo provedeno pouze obnovení do továrního nastavení a update biosu na aktuální verzi. Tyto úkony nejsou považovány za záruční opravu ve smyslu zákona. Z tohoto důvodu nevznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy.

Děkuji za pochopení .
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.11.2015 15:16, před 9 lety


Ján Murček

Dobrý den pan Stýblo
Tak podla vas pri cca 1000 eurovom notebooku je uplne v poriadku ze je nutne uviet ho do tovarnych nastaveni priblizne kazdeho pol roka ? A okrem toho som v druhej reklamacii reklamoval aj vadny ventilator chladenia krory hucal . Servis mi odkazal ze je s nim vsetko v poriadku a hned pri dalsej reklamacii u vas mi bol ventilator vymeneny ? To mi nedava zmysel . Okrem toho uz mam notebook doma a touch pad reaguje zle rovnako ako pred servisovanim.
Ján Murček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2015 15:26, před 9 lety

Dobrý den pane Murček.

Tovární nastavení je nutné provést pokud je to nutné k otestování nebo je systém poškozen. Většina reklamací PC nebo notebooku není oprávněná, na vině jsou většinou špatná nastavení uživatele, viry, malware a aplikace třetích stran , které systém poškodí. Servis proto uvede stroj do továrního nastaveni a kompletně otestuje. Pokud žádnou závadu neshledá je reklamace neoprávněná.
Pokud máte s notebookem nějaký problém, doporučuji zboží znovu reklamovat (u touchpadu doporučuji zkontrolovat jeho nastavení, případně aktualizujte ovladače ze stránek výrobce).

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.11.2015 16:25, před 9 lety


Ján Murček

Dobrý deň pán Stýblo

Ja mam pocit že továrne nastavenie spravíte na každom výrobku a nikto sa nezaujíma či ten výrobok funguje aj ked sa do notebooku nainštaluje aspon jeden program. Moj notebook už teraz 2 dni potom ako som ho dostal z reklamácie fučí ako zmyslov zbavený a štartuje sa asi 5 minút čo je pri takmer prázdnom zariadení dost zvlaštne by som povedal ked to mam pekne napísať. A ku tomu touchpadu- aj vaši zamestnanci sa čudovali ako tak drahy notebook može mať tak pokazený touchpad pretože obavam sa že to kedˇkurzor lieta po celej obrazovke a zrazu zmizne nebude jeho nastavenim a okrem toho pri hodení prstom po ňom vydava zvuk ako pukajúci plast. Preto sa domnievam že vaša firma sa protizakonne výhyba vrátit mi peniaze za tento nevydarený kus.
Ján Murček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2015 21:45, před 9 lety

Dobrý den pane Murček.

Pokud se vám projevuje nějaká závada, doporučuji notebooku znovu reklamovat. Při předávání můžete kolegům sdělit aby notebook předali k rukám pana Novosada, který na centrále zajistí přetestovaní naším technikem před odesláním do autorizovaného servisu. Pokud se vada projeví , budeme samozřejmě trvat na jením odstranění a pokud vznikne nárok na odstoupení od kupní smlouvy, bude vám vystaven dobropis.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.11.2015 15:14, před 9 lety


Ján Murček

Dobrý deň pán Stýblo
Ja tento notebook takmer vždy reklamujem z tých istých dôvodov a už ma to naozaj nebaví pretože ja ho potrebujem na prácu a nie na to aby bol každého pol roka na mesiac v servise ako tomu bolo do teraz. Včera taktiež notebook začal zamŕzať a to v ňom mám nainštalovany prehliadač, office a antivirus okrem toho v ňom nie je nič. Notebook sa neprimerane dlho štartuje a kurzor touchpadu si tiež robí čo sa mu zachce a nevyhovárajte sa že to je o jeho nastaveniach takže takto si nepredstavujem že by mal pracovat notebook za 1000 eur 4 dni po reklamacii. Zaďalšie je že mi vypršala zákonná záručná doba, neviem ako u vás v čechách ale u nás sa doba možnosti reklamovania produktu predlžuje o dobu ktorú v reklamácii tento produkt bol.
Ján Murček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2015 12:02, před 9 lety

Jelikož bylo zboží zakoupené před účinností v současnosti platného občanského zákoníku z. č. 89/2012 Sb., tak se právní vztahy založené kupní smlouvou budou řídit zákonem č. 40/1964 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

Podle § 620 odst. 1 občanského zákoníku je záruční doba při prodeji spotřebního zboží 24 měsíců a začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Podle § 627 odst. 1 občanského zákoníku se záruční lhůta prodlužuje o dobu, po kterou spotřebitel nemohl zboží, z důvodu reklamace, používat. Má-li věc vadu, spotřebitel má možnost zboží reklamovat a žádat nápravu.

Jedná-li se o vadu neodstranitelnou, má spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy nebo na výměnu věci. Stejná práva má spotřebitel v případě výskytu více vad, nebo když se vada po opravě opakuje dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Při třetí reklamaci stejné vady lze tedy vznést nárok na odstoupení. Ale i v tomto případě se jedná o reklamační řízení a prodávající může oprávněnost reklamace posoudit, vyžaduje-li to povaha vady. Charakterem stejné vady se zabýval Nejvyšší soud v usnesení ze dne 29. 8. 2013, sp. zn. 33 Cdo 2979/2012. Dle citovaného rozhodnutí lze o stejné vadě hovořit za situace, kdy se vada projevuje stejně ve vlastnostech věci.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 14:25, před 9 lety

Společnost již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak může pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

Bude-li spotřebitel potřebovat další konzultaci, může se obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.