Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 26.10.2015 jsem byla vaší společností upozorněna, že mi bude následující den doručena zásilka č.DR6484693278C a DR6484694534C. Pracovala jsem celý den na předzahrádce, takže jsem měla přehled, jestli vůz poštovní služby přijíždí či nikoliv. Kolem 17. hodiny jsem odešla domů k oknu, kde jsem přibližně ve stejnou dobu zahlédla poštovní vůz, který před domem přibrzdil a posléze se opět rozjel a odjel. Čekala jsem zhruba do 19.00 hodin, ale nikdo již nepřijel. V 18.08 mi poslala pošta BRNO 16 e-mail, že byl učiněn pokus doručení zásilky, který se nezdařil. Zásilku si prý mám vyzvednout na poště následující den sama. Jak, to mi sděleno nebylo, žádný doklad o uložení zásilky na této poště jsem do schránky neobdržela. Následující den jsem seděla u okna od půl osmé do 15.00, kdy přijel poštovní vůz a předal mi zásilku DR6484693278C. Ujistil mě, že druhou zásilku DR6484694534C neveze. Po další necelé půlhodině čekání se vůz vrátil s tím, že tu zásilku přece jenom ve voze našel. To už jsem spíš brala jako žert, ale už vůbec nechápu, proč mi pošta zaslala oznámení o uložení zásilky dne 29.10.2015, když téhož dne v ranních hodinách tuto zásilku předala znovu /?/ k doručení a v 19.24 téhož dne mě upozorňovala e-mailem, že jsem si doposud zásilku nevyzvedla. Již několik let nehodnotím poštu BRNO 16 jako spolehlivou, pokud možno její služby nepoužívám / dlouhé čekání, neochota perzonálu/. Zajímalo by mne, co by se bylo stalo, kdybych přišla jen tak bez oznámení o uložení zásilky a pokud by se se mnou vůbec někdo bavil, dozvěděla bych se, že zásilku ráno naložili na poštovní vůz ? Nejsem již nejmladší, na poštu to mám zhruba 2- 2,5 km, MHD mi k poště nejezdí. Proto jsem si objednala balík až do domu. Po těchto zkušenostech /a v minulosti jich nebylo málo/, jsem došla k rozhodnutí, že už vašich služeb nebudu používat.Vaše heslo na autech DNES PODÁTE ZÍTRA DODÁME se minulo účinkem.Pokud by se nejednalo o sazenice, které tak byly 5 dní na cestě,asi bych už o tyto zásilky nestála. Doufám, že to sazenice do jara přežijí. Myslím, že požadavek mít takové výplaty jako v Praze je dost nehorázné. Aspoň adekvátní služby tomu zatím neodpovídají. Olga Holíková
řešení je na vás, já vám jen chtěla oznámit, že váš zákazník není váš pán.
|
Tweet |
Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní služby uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby, za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman