Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Mou zásilku dostal jiný člověk, který bydlí v jiné ulici a má rozdilne jméno. Příjmení se shoduje. Zásilku sem si zaplatil předem. Dozvěděl jsem se to tak, že ta osoba byla tak Míla, že mi zásilku donesla. Navíc mi skoro nikdy nechodí lístečky, že mám balíček na poště. Jednou se mi stalo , že mi přišel az červený lísteček (pokud si nevyzvednete balíček odešleme ho zítra zpet). Přišel sem na postu a tam na me čekaly hned 3 balíčky.
Chci aby pošta fungovala jak má a Mé balíčky chodili mě. Případně nějakou náhradu za způsobené problémy v důsledku chyb zaměstnanců pošty.
|
Tweet |
Podle čl. 40 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má odesílatel nebo adresát právo reklamovat dodání zásilky a požadovat nápravu. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman