Společnost


Garmin Czech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8214Reklamace baterie - Forerunner 610

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.10.2015, před 9 lety

Martin Dvořák

Znění stížnosti

Zhruba od března tohoto roku se stává, že hodinky se při sportovním výkonu (běh, kolo) začnou ˇrestartovatˇ. V březnu to začalo při cca po 3 hodinách od plného nabití. Momentálně hodinky nevydrží ani 2 hodiny zatížení (po předchozím plném nabití) - spuštěná GPS, hrudní pás, aktivní pohyb... Reklamováno 2krát. Poprvé provedli Hard reset, nepomohlo, podruhé se vyjádřili, že hodinky jsou v pořádku a dle jejich testu je kapacita baterie standardní. S hodinkamï trénuji denně, takže je znám dokonale a nic bych si nevymýšlel. O těchto problémech ví i mé okolí (kolegové co se mnou běhají). Garminu jsem nabízel součinnost při testu v terénu, marně. Domnívám se, že provádí pouze nějaký jejich pasivní test. Je nutné s hodinkami skutečně sportovat. Navrhnul jsem jsem, že si výměnu baterie zaplatím - bez odezvy. Mým dalším krokem při dokazování zřejmě bude natočit si hodinky při výkonu na sportovní kameru. Jsem z dosavadního přístupu Garminu a jejich komunikace rozmrzelý.


Produkt

Garmin Forerunner 610 - výrobní číslo 2UU105844


Požadované řešení

Výměna baterie, klidně placená. Hodinky co se týče funkcí jsou jinak supr.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2015 16:32, před 9 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Jetsliže bylo inzerováno, že baterie vydrží nabitá po určitou dobu, ale zboží nemá slibované vlastnosti, může spotřebitel uplatnit práva z vadného plnění.

V takovém případě má primárně právo na bezplatnou opravu. Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, může požadovat i dodání nové věci bez vad. Pokud není žádná z předchozích alternativ možná, je kupující oprávněn odstoupit od kupní smlouvy. Namísto uvedených nároků lze vždy požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Zamítne-li prodávající reklamaci, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2016 18:30, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.