Počet nahlášených stížností: | 1233 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 14 |
Telefon od dovozce zněl: přijedu mezi 10-11 hod. Řekla jsem mu, že v tuto dobu nebudu na dodací adrese. Okamžitá reakce byla: to je blbý, co mám dělat? Nevím, co měl dělat, nicméně jinak jsem celý den čekala doma na zásilku. Bohužel tento mladík u domu byl v 10:50 hod. a zanechal na dost viditelném místě pro celé sídliště vzkaz o tom, že zde byl. Ztráta času myslím. Pokud objíždí zaměstnanci Vaší společnosti i místa, kde jednoznačně nikdo nečeká.......Tento rozhovor byl daleko horší, je to ostuda pro Vaši společnost!
41090200108
Doporučuji vašim zaměstnancům, kurz slušného chování.
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.