Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1233
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#8215Hrubé a nelogické jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2015, před 9 lety

Jana Nuredini

Znění stížnosti

Telefon od dovozce zněl: přijedu mezi 10-11 hod. Řekla jsem mu, že v tuto dobu nebudu na dodací adrese. Okamžitá reakce byla: to je blbý, co mám dělat? Nevím, co měl dělat, nicméně jinak jsem celý den čekala doma na zásilku. Bohužel tento mladík u domu byl v 10:50 hod. a zanechal na dost viditelném místě pro celé sídliště vzkaz o tom, že zde byl. Ztráta času myslím. Pokud objíždí zaměstnanci Vaší společnosti i místa, kde jednoznačně nikdo nečeká.......Tento rozhovor byl daleko horší, je to ostuda pro Vaši společnost!


Produkt

41090200108


Požadované řešení

Doporučuji vašim zaměstnancům, kurz slušného chování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2015 10:01, před 9 lety

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.

Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je nutné se stížnostmi směřujícími pouze na nevhodné chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 19:24, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.