Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#8216Zboží bez dárků zdarma

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.10.2015, před 9 lety

Lubomír Stix

Znění stížnosti

Dne 21.10.2015 v 17:10 hod. jsem si v e-shopu CZC.CZ objednal nabízené zboží: Samsung Galaxy S6 Edge+ 32 GB, černá, SM-G928FZKAETL + Zdarma GSM Samsung EP-PG920I podložka pro bezdrátové nabíjení, černá (v ceně 1299,-) + Zdarma Lifestyle Samsung hodinky Galaxy Gear Fit R350 (v ceně 2990,-). Když jsem si dne 23.10.2015 byl vyzvednout zboží na prodejně v Pardubicích, dostal jsem ale mobil bez inzerovaných dárků zdarma. Prodávající tvrdil, že žádné dárky k tomuto produktu nejsou ani nebyly s odkazem na aktuální webové stránky e-shopu (tady skutečně byl mobil už bez dárků). Mobil jsem hned vrátil s tím, že mi peníze budou vráceny na účet (což se do dnešního dne nestalo!). Ten samý den jsem si na toto klamání spotřebitele stěžoval prostřednictvím stránky CZC.CZ-Stížnosti. Robot mi potvrdil doručení stížnosti s tím, že do 24 hodin mě bude kontaktovat odpovědná osoba. Do dnešního dne mě ale nikdo nekontaktoval!

V tomto jednání CZC.CZ spatřuji klamání spotřebitele (klamavá reklama) a ignorování stížnosti.


Produkt

Samsung Galaxy S6 Edge+ 32 GB, černá, SM-G928FZKAETL + Zdarma GSM Samsung EP-PG920I podložka pro bezdrátové nabíjení, černá (v ceně 1299,-) + Zdarma Lifestyle Samsung hodinky Galaxy Gear Fit R350 (v ceně 2990,-)


Požadované řešení

Požaduji, aby mi prodejce dodal toto zboží včetně inzerovaných dárků zdarma.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2015 14:46, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.11.2015 08:13, před 9 lety

Dobrý den,

Vámi zaslaný podnět jsme znovu prověřili.

Předmětnou objednávku jsme přijali dne 21.10.2015 v 17:20, a jejím obsahem byl pouze mobilní telefon Samsung, to znamená, že v moment dokončení objednávky (v 17:20) již nebyla akce platná. Rozhodujícím není vložení zboží do košíku, ale odeslání objednávky.
Je nám to velice líto, ale zmíněné dárky již nemáme skladem, a nemůžeme Vám je tedy ani doposlat.
Peníze za vrácení mobilní telefon by měli být odeslány včera, tedy v zákonné lhůtě 14ti dnů.

S přáním hezkého dne

Dagmar Kučerová
Vedoucí zákaznického centra

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.11.2015 18:01, před 9 lety


Lubomír Stix

Co na to dTest?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2015 09:18, před 9 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena na dálku (přes internet, telefon, atd.), má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Více o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné naleznout na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Nabídka na uzavření kupní smlouvy učiněná při podnikatelské činnosti reklamou je závazná s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit. Není-li to tedy možné, nelze po prodávajícím požadovat dodání zboží. Spotřebitel však může od smlouvy odstoupit, jak již bylo uvedeno.

Něco jiného by bylo, kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby. Takové jednání by mohlo naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V případě porušení tohoto zákazu může Česká obchodní inspekce prodávajícímu uložit pokutu za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.11.2015 17:12, před 9 lety


Lubomír Stix

Hodnocení: