Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V úterý přebrala česká pošta balík v Ostravě k doručení na mou adresu České Budějovice.No a kdy se ke mě balík dostane?Po dvou dnech komunikací s poštou a to ve dnech pátek a potom v sobotu,mi bylo v sobotu zděleno že tento balík dostanu až v pondělí!Dále pak v jiných případech kdy jsem čekal na balík skoro dva týdny jsem dojel na poštu a tam mi bylo řečeno že balík mají celou tu dobu u sebe a že jsem nebyl na adrese zastižen,zajímavé když adresa je do firmy a tam jsem od rána do večera!!!!A to nedoručení s výmluvou nezastižení se mi stává docela často,neschopnost nebo nechuť k práci ze strany české pošty a jejich dopravců?!Ještě že je na trhu DPD nebo PPL,ti doručí zásilku hned druhý den a přitom se mnou ještě komunikují a informují mě o času doručení!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Za takových to podmínek doručení,kdy musím čekat týden na balík zasílaný v rámci ČR,je nehoráznost účtovat si 130 kc za přepravu.Vy nedokážete dopravit zásilku včas a platit by jste měli VY za pozdní dodání!!!!!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní služby uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman