Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#8220Dnes podáte zítra dodáme (za týden)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 hodin 43 minut

Detail stížnosti

Publikováno
01.11.2015, před 9 lety

Jan Kyzek

Znění stížnosti

V úterý přebrala česká pošta balík v Ostravě k doručení na mou adresu České Budějovice.No a kdy se ke mě balík dostane?Po dvou dnech komunikací s poštou a to ve dnech pátek a potom v sobotu,mi bylo v sobotu zděleno že tento balík dostanu až v pondělí!Dále pak v jiných případech kdy jsem čekal na balík skoro dva týdny jsem dojel na poštu a tam mi bylo řečeno že balík mají celou tu dobu u sebe a že jsem nebyl na adrese zastižen,zajímavé když adresa je do firmy a tam jsem od rána do večera!!!!A to nedoručení s výmluvou nezastižení se mi stává docela často,neschopnost nebo nechuť k práci ze strany české pošty a jejich dopravců?!Ještě že je na trhu DPD nebo PPL,ti doručí zásilku hned druhý den a přitom se mnou ještě komunikují a informují mě o času doručení!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Požadované řešení

Za takových to podmínek doručení,kdy musím čekat týden na balík zasílaný v rámci ČR,je nehoráznost účtovat si 130 kc za přepravu.Vy nedokážete dopravit zásilku včas a platit by jste měli VY za pozdní dodání!!!!!!!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2015 22:47, před 9 lety

Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní služby uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.