Počet nahlášených stížností: | 136 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den.
Na inzertním portále bazos.cz jsem si zakoupila kredity, které slouží k poskytnutí služby. Jedná se tedy o placený inzerát.
Vložený inzerát však byl během několikrát smazán.Důvodem bylo údajné porušení podmínek a to nesmyslná slova. Psala jsem tedy na podporu, ze které jsem nedostala odpověď,co jsou nesmyslná slova a jak chybu opravit.Inzerát byl tedy poupraven tak,aby byl jasný a přehledný a vložen znovu za náhradní kredity. Během pár hodin byl opět smazán,již bez náhradních kreditů.Od té doby podpora neodpovídá na maily,bohužel ani ne telefonáty.Zablokovali mi tel.číslo tak,abych již na web inzeráty nemohla vkládat.Netuším,kde se tedy stala chyba.Prosím tedy o zpřístupnění a obnovení služby nebo navrácení částky,kterou jsem za placenou inzerci uhradila.Zakoupila jsem 10ks kreditů,využity byly 4ks(ale službu jsem nedostala), zbývá tedy 6 kreditů,které nemohu využít z důvodu zablokovaného tel.čísla.
Děkuji
Placená inzerce - Služby
Prosím o novu obnovení služby, případně nevrácení částky, která byla uhrazena za kredity.
|
Tweet |
V tomto případě záleží mimo jiné na obchodních podmínkách využívání služeb serveru Bazos.cz, jakým způsobem upravovaly vzájemné vztahy stran v době uzavření smlouvy o poskytování placené inzerce.
Obecně platí, že pokud zaplacená služba nebyla poskytnuta ve sjednaném termínu, ocitl se podnikatel (dlužník) v prodlení podle § 1968 občanského zákoníku. Předpokladem včasného a řádného plnění závazku ze strany podnikatele je však poskytnutí náležité součinnosti ke splnění závazku věřitelem (spotřebitelem), tedy druhé strany smluvního vztahu, tím se rozumí i dodržení dohodnutých smluvních podmínek pro placenou inzerci.
Pokud služba nebyla po zaplacení smluvené částky zprovozněna, ačkoli spotřebitel splnil dohodnuté podmínky pro poskytnutí služby, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě podnikatel vrátí úhradu za nevyužitou službu, pokud spotřebitel nemohl využít tuto službu. Nevrátí-li podnikatel spotřebiteli úhradu za neposkytnutou službu, bezdůvodně by se obohatil. Kdo získá majetkový prospěch plněním z právního důvodu, který odpadl, musí vydat oč se obohatil.
Nereaguje-li podnikatel na e-maily, doporučujeme písemnou komunikaci. Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí až od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy na rozdíl od elektronické komunikace platí nevyvratitelná domněnka doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Zásilku také doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.