Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
U společnosti Be2, jsem si 14.7.2015 zaplatila na zkoušku službu seznamování. Asi po měsíci mi byl účet zablokován, žádný mail mi nepřišel, proč mi ho zablokovali. Nyní po více jak třech měsících mi přišel dopis od Intrum justitia od nějaké paní Dvořákové, že dlužím částku 95,19 EUR.
Tuto částku platit nehodlám, o prodlužování členství nemám zájem. Navíc upomínkový dopis neodpovídá úřednímu dopisu. Jak dále postupovat? Moc děkuji za odpověď
Okamžité zrušení členství, neplacení pohledávky
|
Tweet |
Společnost v čl. 9 svých Všeobecných obchodních podmínek uvádí, že v případě, byl-li uzavřený smluvní vztah zpoplatněn, je nutné jej vypovědět čtrnáct dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li takto smlouva vypovězena, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednání.
Ve stejném článku Všeobecných obchodních podmínek se společnost zavazuje zákazníka informovat čtrnáct dní před částečným nebo úplným zastavením služeb o tomto omezení. Byla-li služba omezena, má zákazník nárok na vrácení finančních prostředků za nespotřebované služby.
Zastavení služby bez jakéhokoli upozornění, mohlo být spotřebitelkou považováno za skončení smluvního vztahu. Neskončil-li smluvní vztah zastavením služeb a společnost neupozornila spotřebitelku o tomto omezení, byly ze strany společnosti porušeny sjednané podmínky.
Pokud byla sjednána smlouva o poskytnutí určité služby, ale sjednané smluvní podmínky nebyly dodrženy, neboť tato služba nebyla vinou druhé strany poskytnuta (zablokování účtu), není možné požadovat zaplacení této neposkytnuté služby. Neposkytnutí sjednaných služeb se považuje za porušení smlouvy podstatným způsobem. V takovém případě má druhá strana možnost od smlouvy odstoupit (dle § 2002 občanského zákoníku).
Je vhodné zaslat společnosti odstoupení od smlouvy z výše uvedených důvodů (služba nebyla poskytnuta) a požadovat vystavení potvrzení o bezdlužnosti.
User ID: 0c21000a55d16ae4b0025418
Dobrý den,
Dle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) je členství po vypršení své platnosti prodloužené o 3 měsíční VIP/ Prémiové členství v ceně 2247 Kč. V případě Vašeho klienta se tak stalo 12,08,2015.
Uvedené informace jsou též součástí platebních stránek a dokladu o realizaci úhrady (tento doklad byl po realizaci platby zaslaný na emailovou adresu, pod kterou se Váš klient na stránce be2 zaregistroval).
Dle VOP je prolongace členství zrušená v případě, že je Výpověď zaslaná nejpozději 14 dní před datem vypršení platnosti členství.
Datum vypršení platnosti členství je uvedené na dokladu o úhradě a v uživatelském profil u klienta.
Dle VOP musí být Výpověď zaslaná prostřednictvím FAX-u, dopisu či jako příloha emailu.
Našim klientům je k dispozici online proces realizace Výpovědi, kterého součástí je také několik jednoduchých dotazů, souvisících s důvodem realizace Výpovědi a nabídka alternativních možností členství.
Ke konci výpovědního procesu je vygenerovaný Výpovědní formulář, který klient vytlačí, podepíše a zašle be2 dle uvedených pokynů.
Naši agenti jsou našim klientům v souvislosti s procesem realizace Výpovědi velice rádi nápomocní a jen neradi slyšíme, že měl Váš klient v daném ohledu negativní zkušenost.
Dle VOP je v případě, kdy klient své členství řádně nevypoví a neuhradí příslušný členský poplatek, platba ze strany be2 požadovaná. Klienti jsou následné informovaní, že pokud nebude platba z jejich strany realizovaná, bude případ předán k řešení společnosti pro vymáhání dlužných poplatků.
V případě, že nám ze strany Vašeho klienta nebude zprostředkované potvrzení o včasném zaslání Výpovědi, je potřebné v zájmu realizace úhrady dlužného poplatku kontaktovat vymáhací společnost.
Věříme, že výše uvedené informace zodpověděli všechny Vaše dotazy, v případě jakýchkoliv dalších dotazů nás však prosím neváhejte kontaktovat opětovně.
Momentálně se mnou firma be2 komunikuje v angličtině a opět mi začaly chodit na email žádosti partnerů, avšak na svůj profil se nedostanu. Žádám okamžité zrušení účtu, výpověď jsem zaslala již 2x.
Jak již bylo zmíněno výše, pokud společnost neposkytla nabízenou službu a porušila tak smluvní podmínky, může spotřebitelka od smlouvy odstoupit.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se mohla k vývoji případu vyjádřit.
User ID: 0c21000a55d16ae4b0025418
Dobrý den,
po překontrolování informací ve Vašem profilu bylo ověřené, že jsme z Vaší strany nepřijali Výpověď prolongace Vašeho VIP členství.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď nám byla v stanovené výpovědní lhůtě zaslaná, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho profilu.
V případě, že jste se snažili odeslat Výpověď prostřednictvím FAX-u, ale snaha o její odeslání zlyhala, přepošlete nám prosím scan chybového hlášení, které Vám FAX vydal.
Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Firma se mnou stále komunikuje v angličtině, že od smlouvy nelze odstoupit. Na profil se stále nemůžu přihlásit. Trvám na smazání mého profilu a veškerých informací o moji osobě. Komunikuje se mnou pouze automat. Výpověd´ jsem zasílala už 3x a trvám na ní.
Dobrý den,
Váš profil byl předán naší externí agentuře pro vymáhání pohledávek, Gabriela Hánělová. Jakmile bude agentuře platba provedena, budeme o tom informováni a v našem systému bude Váš profil obnovený. O této obnově budete informováni/a našim zákaznickým servisem a bude Vám potvrzeno, že jsme Vaši platbu obdrželi, automatické prodloužení bylo zrušeno a z Vaší strany se stáhly všechny platební pohledávky. Poté, jak od nás obdržíte informaci, že Váš profil byl po úspěšném vyrovnání pohledávky obnoven, můžete svůj profil definitivně smazat (pokud si to budete přát), nebo pokračovat v používání našeho servisu.
Pokud jste platbu provedli a ještě nemáte o této skutečnosti potvrzení, prosím kontaktujte náš zákaznický servis zakaznickyservis@be2.cz.
Jak uvádím výše, nebudu platit za službu, která nefunguje. Jelikož vaše jednání vykazuje známky klamání spotřebitele, nekalé soutěže atd, zvažuji o podání stížnosti na ČOI a PČR a nejsem jediná, kdo k tomuto kroku přistupuje.
Dáváme nyní prostor k vyjádření společnosti. Nebude-li však mezi stranami v rámci služby VašeStížnosti.cz dosaženo dohody, budeme nuceni stížnost uzavřít.
Informujte nás prosím, zda-li Vám vyhovuje řešení Vašeho případu prostřednictvím našeho Zákaznického centra a jeho uzavření na stránce dTest-u
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.