Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U spolecnosti czc.cz jsem si objednal pocitacove komponenty a nechal jsem je spolecnosti czc sestavit a otestovat. Pocitac mi prisel dne 15.10 2015 s testovacim protokolem od spolecnosti czc.cz, podle nejz byl pocitac dne 14.10 2015 otestovan a byl v poradku. Pocitac po instalaci systemu zobrazoval na LCD zelene pruhy a proto jsem ho nasledujici pracovni den poslal reklamovat. V reklamacnim protokolu bylo uvedeno, ze pozaduji vymenu reklamovaneho zbozi za nove, ale prodejce jej odeslal na opravu do servisu, kde uz 14 dni cekaji na jakysi komponent. Pocitac potrebuji k praci a placeni pres IB, pozadoval jsem tedy vraceni penez za reklamovany komponent, abych si jej objefbal u konkurecni spolecnosti na cez mi bylo odpovezeno, ze toto zbozi jiz nelze vratit ve 14 denni lhute kvuli tomu, ze je v seevisu!
Pocitacova sestava
Okamzita vymena zbozi za nove, nebo vrazeni penez za reklamovany komponent.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti.
Dobrý den pane Chadime.
Mohu vás požádat o zaslání čísla reklamačního protokolu nebo faktury, abych mohl stížnost prověřit ?
Děkuji.
Michal Stýblo
Dobry den,
FRC2015029264.
Dekuji za rychle vyrizeni.
Dobrý den pane Chadim.
Vadnou grafickou kartu vyměníme za nový kus hned následují pracovní den. Omlouvám se za chybu, která vznikla na naší straně.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.