Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#8238Reklamace komponentu Pc

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.11.2015, před 9 lety

Kubajs Chadim

Znění stížnosti

U spolecnosti czc.cz jsem si objednal pocitacove komponenty a nechal jsem je spolecnosti czc sestavit a otestovat. Pocitac mi prisel dne 15.10 2015 s testovacim protokolem od spolecnosti czc.cz, podle nejz byl pocitac dne 14.10 2015 otestovan a byl v poradku. Pocitac po instalaci systemu zobrazoval na LCD zelene pruhy a proto jsem ho nasledujici pracovni den poslal reklamovat. V reklamacnim protokolu bylo uvedeno, ze pozaduji vymenu reklamovaneho zbozi za nove, ale prodejce jej odeslal na opravu do servisu, kde uz 14 dni cekaji na jakysi komponent. Pocitac potrebuji k praci a placeni pres IB, pozadoval jsem tedy vraceni penez za reklamovany komponent, abych si jej objefbal u konkurecni spolecnosti na cez mi bylo odpovezeno, ze toto zbozi jiz nelze vratit ve 14 denni lhute kvuli tomu, ze je v seevisu!


Produkt

Pocitacova sestava


Požadované řešení

Okamzita vymena zbozi za nove, nebo vrazeni penez za reklamovany komponent.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2015 17:32, před 9 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2015 08:02, před 9 lety

Dobrý den pane Chadime.

Mohu vás požádat o zaslání čísla reklamačního protokolu nebo faktury, abych mohl stížnost prověřit ?

Děkuji.

Michal Stýblo

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.11.2015 17:59, před 9 lety


Kubajs Chadim

Dobry den,
FRC2015029264.
Dekuji za rychle vyrizeni.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.11.2015 21:19, před 9 lety

Dobrý den pane Chadim.

Vadnou grafickou kartu vyměníme za nový kus hned následují pracovní den. Omlouvám se za chybu, která vznikla na naší straně.

S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2015 09:06, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2016 08:26, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.