Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den chtěla bych podat stížnost na prodejnu v Plzni v OC centru Luna na Borech.
Vždy po18.h.je staženo veškeré pečivo z prodejny,zbydou pouze nejdražší.
U prodeje pultu je to velice smutné,nedokrájené a oschlé salámy.Ochota vašich zaměstancu me už několikrát zklamala.Doporučuji to řešit.
V obchodě jsem,pracovala,určitě bch zákaznikum nabizela čerstvé a nakrájené salamy,celkove lahudky bych procostila .
V Kauflandu se tohle nikdy nestane.
|
Tweet |
Co se týče nevhodného chování konkrétních zaměstnanců společnosti k zákazníkovi, je třeba uvést, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Je však třeba zdůraznit, že pracovník jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému bude vhodné a účelné obrátit se s konkrétní stížností směřující na chování zaměstnanců přímo na jejich nadřízené, popřípadě na zákaznickou linku společnosti.
Má-li spotřebitel pochybnosti o splnění jakostních požadavků prodávaných potravin v úseku lahůdek, doporučujeme dát podnět k provedení kontroly příslušnému dozorovému orgánu. V daném případě Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti zdravotní nezávadnosti potravin živočišného původu. Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení.
Zákon prodejcům neukládá, aby všechno zboží bylo k dispozici po celou jejich otevírací dobu. Může dojít k vyprodání zásob a pokud obchodník dostupnost takového zboží nijak negarantuje, nedošlo v takovém případě k zákonnému pochybení. Zásobování je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků. Spotřebitel může tuto stížnost adresovat přímo společnosti jako podnět ke zlepšení zákaznických služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.