Počet nahlášených stížností: | 711 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 22 |
Dobrý den. Dne 16.7.2015 jsem kupovala u vás auto ford focus, po 1 měsíci se na aute zacal kazit motor je cely od oleje a benzinu. Jak jsme auto reklamovali tak raklamace byla zamitnu že pry jen potvrzujeme jen to co autu uz bylo a ze jsem podepsala údajně nejakou položku IX ze vim o tom že ta chyba tam byla pritom ja ten papir doma podepsany nemam a o benzínu ze teče tam neni ani slovo... , ake dalsi věc je vsude tady píšete ze o vadach auta vas ma upozornit prodávající ten nam ale o tom vubec nic neřekl jedine co rekl tak ze máme zkotrolovat jen brzdy vymenit olej že auto je v pefektnim stavu i kdyz bylo bourane. Uz je divné jen to ze vy ten podepsany pspir máte a ja u sebe ne! To ze jsem za auto davala 86 000 a ted uz jsme do neho vrazli dalsich 60000 je uz moc na to ze to auto je v tom perfektnim stavu jak tvrdite! Proc me nekdo neupozornil třeba na to ze je praskle těsnění pod hlavou?! A další otazka pokud vic turbo a dalsi veci patri k elektronice tohle v reklamaci taky bylo tak se ptam da se zrusit ta vaše pojistka za 14000 Kč kterou jsem platila zbytečně? Děkuji Nikol Golasowska
Ford focus 1.6 TDCi SPZ 5u7 0401
Slevu na opravu auta.
|
Tweet |
V případě koupě ojetého vozu platí, že spotřebitel nemůže reklamovat zboží pro vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím podle § 2167 písm. c) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. I v případě ojetého vozu však platí, že vůz má vykazovat takové vlastnosti, které si smluvní strany sjednali. Sjednané vlastnosti by měly být zaneseny ve smlouvě.
V tomto případě bude podstatné, co konkrétně má spotřebitelka uvedeno v převzatých smluvních dokumentech k nákupu vozu. Ze strany spotřebitele by byla možná argumentace, že prodávající neupozornil spotřebitele na všechny vady vozidla, že se tedy jedná o skryté vady, jež má podle § 2112 právo reklamovat do dvou let po odevzdání věci. Jsou-li takové vady podstatným porušením smlouvy, měl by spotřebitel mít dokonce podle § 2106 téhož zákona právo na odstoupení od smlouvy.
Pokud bude trvat autobazar na zamítnutí reklamace, doporučujeme obrátit se na advokáta, který by mohl uzavřenou smlouvu prostudovat a zaslat autobazaru výzvu, v níž bude rozporovat vyřízení reklamace. Seznam advokátů je dostupný na stránkách www.dtest.cz/advokati.
Vážená paní Golasowská,
děkuji za Váš podnět a dovolte, abych se k němu vyjádřil. Vyžádal jsem si od kolegů z pobočky Vámi podepsaný předávací protokol - kdyžtak Vám ho přepošlu na Váš mail, můžete mě případně kontaktovat na vojtech.torac(zavinac)aaaauto.cz. Údaje o vadách vozidle jsou specifikovány právě v tomto Protokolu a s ohledem na to byla i následná reklamace zamítnuta.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji moc uz to nepotřebuji žádný papír. Auto mam opravené uz za vlastní náklady. Ještě se chci zeptat jde zrušit ta vaše pojistka na elektroniku? Zbytečně jsem ji platila kdyz vse mam opraveno za vlastní peníze. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, jestli myslíte pojištění Carlife, jejím zrušením nic nezískáte; nic neplatíte a při zrušení nebude nic vráceno. Vojtěch Toráč
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: