Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Objednal jsem si zboží, které přišlo poškozené. Nepřijal jsem jej a čekal na reakci obchodu. Reakce přišla e-mailem za 4 pracovní dny ode dne zpětného odeslání zboží. Jako kompenzace mi byla nabídnuta doplatková expresní doprava zdarma. Kvůli nechápavosti zákaznického servisu, a hlavně době po jaké odpovídali na zprávy, se situace protáhla o další více než týden. Následně jsem byl ujištěn, že se má objednávka vyřizuje a že dodání zboží bude express s platbou na místě (kvůli urychlení procesu dodání). Po deseti dnech čekání jsem se připoměl se svou stížností. Na tu však nikdo nereagoval. Ještě bych rád podotkl, že na zákaznickou linku se nelze dovolat - není zdarma a jsou na ni dlouhé fronty (zkoušel jsem to asi 6x a nejlépe jsem byl 13-tý v pořadí s tím, že ještě za 2 minuty se to nikam neposunulo).
Sporák Mora CS 711 MW
Žádám urychlené řešení mého problému. Očekával bych, že obchodník, který se chvástá svou seriózností bude alespoň schopen zvednout telefon a zákazníkovi se omluvit, případně nabídnout kompenzaci za způsobené potíže. Ovšem kompenzaci, která nebude jen naoko (expresní doprava, která ale trvá déle než základní)
|
Tweet |
Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku ohledně výrobku sporák Mora CS 711 MW, který však byl dodán poškozený, proto nebyl kupujícím převzat od přepravce a vrácen zpět prodejci.
Prodávajícímu vznikla povinnost na základě uzavřené smlouvy dodat objednané zboží v souladu s uzavřenou kupní smlouvou. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (doba dodání), ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Po prodávajícím lze požadovat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nesplněním smluvních povinností v řádném termínu. Povinnosti k náhradě se škůdce zprostí, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Překážka vzniklá ze škůdcových osobních poměrů nebo vzniklá až v době, kdy byl škůdce s plněním smluvené povinnosti v prodlení, ani překážka, kterou byl škůdce podle smlouvy povinen překonat, ho však povinnosti k náhradě nezprostí.
Vážený pane Kubáte,
celou situaci jsme posoudili a moc se Vám omlouvám, nelze, než souhlasit, že kvalitní služby by takto neměly v žádném případě vypadat. Během zítřejšího dne Vám zašlu email s voucherem, kterým bych Vám chtěla kompenzovat způsobené potíže.
Mrzí mě, že jsme zklamali Vaši důvěru v náš obchod. Věřím ale, že pokud nám dáte ještě šanci vše napravit, dokážeme Vám, že se jednalo opravdu o výjimečnou situaci.
Ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy za veškeré způsobené komplikace a děkuji Vám za zpětnou vazbu.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Zboží jsem objednal u jiného obchodníka, dostal jsem je v pořádku a v přiměřené době. Hodnotím "nespokojen" protože strasti, které popisuje má stížnost byly dostatečně velké na to, abych na tohoto obchodníka zanevřel. Díky apelaci dTestu jsem se dočkal odpovídající reakce z Mall.cz a omluvy s ujištěním získání odpovídající kompenzace.