Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 6.11.2015 mi byla doručena sms v tomto znění:Dobry den,dnes Vam budu mezi 13-15 dorucovat balik 41190119412 za 1868 Kc,ktery lze uhradit kartou.Pokud Vam cas nevyhovuje volejte 777543649 OBLOUK PPL
Je čtvrt na pět a pan Oblouk s balíkem nikde. Psal jsem Obloukovi i sms jestli cestou neprojel červí dírou, bez odezvy.
Jsem zklamán. Jednak sluzbou ppl,respektive jeji nesluzbou. A take ledabylosti s jakou pracovnici zachazeji s cílovým zakaznikem. Proste zadna zpráva o zpozdeni ani reakce na moji sms.
Skate deska nervous bila 8.25,kolecka enjoy bila 52mm,griptape jessup černý. Cislo objednavky:41190119412
Byl bych rad za vysvětlení proc mi balik nebyl doručen, jeho co nejrychlejší doručení a omluvu pracovnika za jeho ignorantstvi vuci me osobe.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.