Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#8262Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
05.11.2015, před 9 lety

Jakub Beránek

Znění stížnosti

Dnes 6.11.2015 mi byla doručena sms v tomto znění:Dobry den,dnes Vam budu mezi 13-15 dorucovat balik 41190119412 za 1868 Kc,ktery lze uhradit kartou.Pokud Vam cas nevyhovuje volejte 777543649 OBLOUK PPL
Je čtvrt na pět a pan Oblouk s balíkem nikde. Psal jsem Obloukovi i sms jestli cestou neprojel červí dírou, bez odezvy.
Jsem zklamán. Jednak sluzbou ppl,respektive jeji nesluzbou. A take ledabylosti s jakou pracovnici zachazeji s cílovým zakaznikem. Proste zadna zpráva o zpozdeni ani reakce na moji sms.


Produkt

Skate deska nervous bila 8.25,kolecka enjoy bila 52mm,griptape jessup černý. Cislo objednavky:41190119412


Požadované řešení

Byl bych rad za vysvětlení proc mi balik nebyl doručen, jeho co nejrychlejší doručení a omluvu pracovnika za jeho ignorantstvi vuci me osobe.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2015 14:02, před 9 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 19:16, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.