Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.11.2015 jsem na svou adresu v.jurca@email.cz obdržel výzvu o vyzvednutí této zásilky na poště 15018 v Radlicích. Toto nesprávné určení místa uložení zásilky se již v tomto roce stalo. Na poště mně nic nevydali protože slouží pouze zaměstnancům banky! Z tohoto důvodu jsem 4.11.2015 telefonicky informoval pracovníka pošty o nesprávném uložení zásilky. Zodpovědný pracovník mě řekl, že vše okamžitě zařídí, převedení zásilky na správné místo. Dnes jsem zjistil, že na informaci o sledování zásilky byla doslána na jinou adresu. To je hezké! Ale proč není možné tuto zásilku vyzvednout, dle vyjádření pracovnice pošty již zítra ráno? 6.11.2015 Nezbývá mi nic jiného než vyjádřit nespokojenost s prací zodpovědných pracovníků na poště. Protože se jednalo o opakovanou chybu a liknavost při jejím odstraněním.
Neznám možnost jak dnes donutit pracovníky k zodpovědné práci!
|
Tweet |
Podle čl. 40 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má odesílatel nebo adresát právo reklamovat dodání zásilky a požadovat nápravu. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman