Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
jsem uživatelem vašich mnoho let.
V září 2015 jsem zrušil kartu č.42792155386 a byl jsem vaší pracovnicí ujištěn,že materiály ke kartě č.42539108888 mi budou zaslány včas s předstihem abych mohl zaplatit poplatek na další období.tyto materiály však byly zaslány na adresu ke zrušené kartě kde již šest let nebydlím. dne 02.11.2015 jsem kontaktoval telefonicky společnost skyling a po sdělení potřebného specifického kodu jsem 03.11.2015 zaslal platbu převodem z účtu ve výši 3498 kč. Přesto,že jsem opoždění platby nezavinil a jsem dlouholetým vaším uživatelem,byla služba z vaší strany vypnuta.Při telefonickém kontaktu ze dne 05.11.2015 jsem zjistil,že materiály které jsem měl obdržet k včasnému zaplacení byly zaslány na adresu vztahující se ke zrušené kartě č.42792155386. na této adrese již šest let nejsem a dům již nevlastním.Kartu č.42539108888 jsem zřizoval již z nového bydliště.
Žádám o okamžité obnovení služby ! současný stav jsem nezavinil já ,vždy jsem platil a poplatek za 2015-16 byl odelán se splatností 04.11.2015. děkuji za pochopení.
balíček Multi
okamžité obnovení služby skyling
|
Tweet |
Dle čl. 4.5.4 Všeobecných obchodních podmínek Skylink pro Českou republiku platné pro Smlouvy uzavřené do 31. 12. 2013 včetně (dále jen „VOP“) je spotřebitel povinen oznámit jakoukoli změnu v údajích, které poskytl při registraci (zejména změnu bydliště, kontaktních údajů, atd.). Neučiní-li tak, poskytovatel služby neodpovídá za porušení svých povinností (nedoručí s předstihem oznámení určené zákazníkovi).
Podle čl. 3.6 VOP může poskytovatel služeb dočasně přerušit poskytování služby Skylink a to v případě, že spotřebitel nezaplatí řádně a včas poplatky a předplatné. Pokud však odpadne důvod, pro který byla služba dočasně přerušena, poskytovatel služby opětovně obnoví poskytování služby.
Není-li spotřebitel spokojen s kvalitou poskytovaných služeb, je oprávněn podat reklamaci a to do dvou měsíců ode dne, kdy nastala skutečnost zakládající důvod reklamace. Spotřebitel může reklamaci uplatnit v sídle poskytovatele služby osobně, faxem, elektronickou poštou nebo doporučeným dopisem, přičemž poskytovatel služby je povinen na požádání uživatele vydat písemné potvrzení o místu, čase, způsobu a předmětu reklamace. Poskytovatel služby je povinen reklamaci prošetřit a výsledek písemně oznámit uživateli do třiceti dnů ode dne, kdy byla reklamace platně doručena poskytovateli služby.
Nebyla-li služba ani po zaplacení požadované úhrady obnovena, je vhodné obrátit se na společnost s reklamací a požadovat nápravu (včetně odškodnění za dobu, co služba nemohla být řádně využívána, i přestože důvod pro dočasné zastavení poskytování služby odpadl).
Dobrý den pane Koubo,
kartu č. 42539108888 jste registroval dne 22.11.2011 na poštovní adresu Na výsluní 101, 373 67 Borek. Od této doby jsme vždy korespondenci k této kartě zasílali na výše uvedenou adresu. Upozornění o končící aktivaci balíčku MULTI jsme zasílali dne 20.10.2015, tedy v dostatečném předstihu. Ke změně poštovní adresy došlo až 5.11.2015 na základě Vašeho telefonického hovoru.
Mrzí nás komplikace s úhradou předplatného, ale jak již uvedla společnost dTest, dle našich Všeobecných obchodních podmínek je povinností uživatele písemně oznámit poskytovateli jakoukoliv změnu v údajích poskytnutých poskytovateli při registraci, tj. zejména změnu bydliště, telefonického, případně e-mailového spojení, změnu jména nebo osob oprávněných jednat ve jménu uživatele, a to nejpozději do sedmi dní ode dne vzniku změny na adresu pro doručování písemností poskytovateli, v opačném případě poskytovatel nezodpovídá za porušení svých povinností v souladu se Smlouvou a podmínkami.
Věříme, že zůstanete našim spokojeným zákazníkem.
Hezký den přeje
Monika Váchová
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnosti nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.