Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#8270Materiály k zaplacení poplatku na 2015-16 byly zaslány na jinou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2015, před 9 lety

václav kouba

Znění stížnosti

jsem uživatelem vašich mnoho let.
V září 2015 jsem zrušil kartu č.42792155386 a byl jsem vaší pracovnicí ujištěn,že materiály ke kartě č.42539108888 mi budou zaslány včas s předstihem abych mohl zaplatit poplatek na další období.tyto materiály však byly zaslány na adresu ke zrušené kartě kde již šest let nebydlím. dne 02.11.2015 jsem kontaktoval telefonicky společnost skyling a po sdělení potřebného specifického kodu jsem 03.11.2015 zaslal platbu převodem z účtu ve výši 3498 kč. Přesto,že jsem opoždění platby nezavinil a jsem dlouholetým vaším uživatelem,byla služba z vaší strany vypnuta.Při telefonickém kontaktu ze dne 05.11.2015 jsem zjistil,že materiály které jsem měl obdržet k včasnému zaplacení byly zaslány na adresu vztahující se ke zrušené kartě č.42792155386. na této adrese již šest let nejsem a dům již nevlastním.Kartu č.42539108888 jsem zřizoval již z nového bydliště.

Žádám o okamžité obnovení služby ! současný stav jsem nezavinil já ,vždy jsem platil a poplatek za 2015-16 byl odelán se splatností 04.11.2015. děkuji za pochopení.


Produkt

balíček Multi


Požadované řešení

okamžité obnovení služby skyling


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2015 16:54, před 9 lety

Dle čl. 4.5.4 Všeobecných obchodních podmínek Skylink pro Českou republiku platné pro Smlouvy uzavřené do 31. 12. 2013 včetně (dále jen „VOP“) je spotřebitel povinen oznámit jakoukoli změnu v údajích, které poskytl při registraci (zejména změnu bydliště, kontaktních údajů, atd.). Neučiní-li tak, poskytovatel služby neodpovídá za porušení svých povinností (nedoručí s předstihem oznámení určené zákazníkovi).

Podle čl. 3.6 VOP může poskytovatel služeb dočasně přerušit poskytování služby Skylink a to v případě, že spotřebitel nezaplatí řádně a včas poplatky a předplatné. Pokud však odpadne důvod, pro který byla služba dočasně přerušena, poskytovatel služby opětovně obnoví poskytování služby.

Není-li spotřebitel spokojen s kvalitou poskytovaných služeb, je oprávněn podat reklamaci a to do dvou měsíců ode dne, kdy nastala skutečnost zakládající důvod reklamace. Spotřebitel může reklamaci uplatnit v sídle poskytovatele služby osobně, faxem, elektronickou poštou nebo doporučeným dopisem, přičemž poskytovatel služby je povinen na požádání uživatele vydat písemné potvrzení o místu, čase, způsobu a předmětu reklamace. Poskytovatel služby je povinen reklamaci prošetřit a výsledek písemně oznámit uživateli do třiceti dnů ode dne, kdy byla reklamace platně doručena poskytovateli služby.

Nebyla-li služba ani po zaplacení požadované úhrady obnovena, je vhodné obrátit se na společnost s reklamací a požadovat nápravu (včetně odškodnění za dobu, co služba nemohla být řádně využívána, i přestože důvod pro dočasné zastavení poskytování služby odpadl).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2015 09:11, před 9 lety

Dobrý den pane Koubo,
kartu č. 42539108888 jste registroval dne 22.11.2011 na poštovní adresu Na výsluní 101, 373 67 Borek. Od této doby jsme vždy korespondenci k této kartě zasílali na výše uvedenou adresu. Upozornění o končící aktivaci balíčku MULTI jsme zasílali dne 20.10.2015, tedy v dostatečném předstihu. Ke změně poštovní adresy došlo až 5.11.2015 na základě Vašeho telefonického hovoru.
Mrzí nás komplikace s úhradou předplatného, ale jak již uvedla společnost dTest, dle našich Všeobecných obchodních podmínek je povinností uživatele písemně oznámit poskytovateli jakoukoliv změnu v údajích poskytnutých poskytovateli při registraci, tj. zejména změnu bydliště, telefonického, případně e-mailového spojení, změnu jména nebo osob oprávněných jednat ve jménu uživatele, a to nejpozději do sedmi dní ode dne vzniku změny na adresu pro doručování písemností poskytovateli, v opačném případě poskytovatel nezodpovídá za porušení svých povinností v souladu se Smlouvou a podmínkami.
Věříme, že zůstanete našim spokojeným zákazníkem.

Hezký den přeje

Monika Váchová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.12.2015 08:33, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnosti nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.1.2016 08:50, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.