Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
dne 30.10.15 byla vyskladněna z DEPA Brno 2 zásilka č. DR9915192294C skládající se z šesti kusů - pneumatiky. Zásilka měla být dopravena do Depa 704 Praha. Po týdnu čekání stále nemám informace o tom, že by se ze zásilkou dále něco dělo, natož, kdy mi bude doručena. Do depa se nelze dovolat ani na jeden z uvedených kontaktů - nikdo mi nezvedá telefon a tisíckrát se mi ozval obsazený tón. Při pátrání po chodu tohoto depa jsem zjistila, že zde to opravdu absolutně nefunguje, čímž jsem svědkem nejen já, ale i podstatná řada dalších zákazníků. Žádám o okamžité předání objednaného zboží a pokud tak nebude z Vaší strany učiněno, okamžitě se obrátím na vedení společnosti a samozřejmě na Ombudsmana ČP. Toto jednání nevnímám jako selhávání lidského faktoru, ale jako urážku a výsměch zákazníkům.
zásilka DR9915192294C
Okamžité dodání zásilky
|
Tweet |
Podle čl. 46 Poštovních podmínek České pošty, s.p. ten, kdo požadovanou poštovní služby uhradil, má právo na vrácení ceny nebo její části, a to v případech, kdy bylo zjištěno, že při dodání poštovní zásilky nebyla dodržena sjednaná lhůta nebo jestliže podnik z příčin na své straně neposkytl tu část poštovní služby (např.: doplňková služba "Garantovaný čas dodání v pracovní dny a sobotu"), za jejíž poskytnutí je v ceníku uvedena samostatná cena. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady (podací stvrzenka), které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti. Podnik se dále zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman