Společnost


Shell Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8283Mám 1 chybu v příjmení místo Steinbach mám Steinback

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2015, před 9 lety

Jindra Steinbach

Znění stížnosti

Dobrý den. Nemohu si vybrat odměu za smart body pro jeden překlep ve svém jméně. Již jsem stálým zákazníkem několik let ale až nyní jsem zjistil proč se nemohu přihlásil on line.
Prosím o nějakou nápravu.
jindrasteinbach@gmail.com
Přeji hezký den.


Požadované řešení

Nová karta kde budou správná data.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2015 11:51, před 9 lety

Společnost na svých internetových stránkách www.shellsmart.com uvádí, že zodpovídá za zaslání odměny na adresu uvedenou zákazníkem. Proto si před odesláním objednávky musí zákazník zkontrolovat uvedenou adresu. Svoji adresu může změnit po přihlášení na svůj online účet nebo zavoláním do zákaznického centra společnosti Shell na číslo 244 025 444.

Doporučujeme tedy spotřebiteli, aby využil pro nápravu chyby ve svém příjmení výše uvedený postup doporučený samotnou společností.

Primární úprava vztahu mezi smluvními stranami je obsažena v uzavřené smlouvě, jejíž součástí budou zřejmě i obchodní podmínky, které by měl při sjednání smlouvy spotřebitel obdržet, aby pro něj byly závazné. V obchodních podmínkách by měl být mimo jiné upraven i způsob a podmínky čerpání odměny za smart body, který je společnost povinna respektovat. Je teda nutné posoudit, zda společnost jednala v souladu s podmínkami smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2016 15:51, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.