Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dne 7.11. 2015 ve 14.28 hod jsem v prodejně Kaufland - pobočka Frýdek Místek, zakoupil 4 ks Irish whiskey, na kterou byla akce. Dával jsem si pozor, aby nedošlo k záměně, protože se v akci prodával stejný druh Irish whiskey - označený jako nápoj z Irish whiskey. Udanou whiskey jsem odebral z regálu, která byla řádné označena jako pravá Irish whiskey. Po příjezdu domů a otevření láhve - cca 22 hodin - jsem zjistil, že uvedená whiskey není pravá whiskey, ale je to medový alkoholický nápoj. Jelikož jsem tento nápoj požil, nemohl jsem ihned jet udané zboží reklamovat. Z tohoto důvodu jsem navštívit prodejnu Kaufland - pobočka Frýdek Místek - dne 8.11.2015 cca v 10 hodin s žádostí, aby mi bylo předmětné zboží vyměněno za pravou Irish whiskey, která je v letáku a je ve stejné cenové relaci, případně vrácení peněz. Na recepci mi zboží nechtěli vzít zpět ani vyměnit, tak jsem si zavolal vedoucího, který mi sdělil, že předmětné zboží nelze vrátit ani vyměnit, i když tato reklamace proběhla do 24 hodin. Zboží bylo nepoškozeno a řádně zakolkováno. Zboží dle zákona lze vrátit do 24 hodin bez udání důvodu. Z tohoto důvodu se na vás obracím jako nespokojený zákazník s vaším postupem.
Výměna zboží, nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Dozor nad dodržováním zákazu užívání nekalých obchodních praktik při nabízení nebo prodeji výrobků spadá do působnosti České obchodní inspekce.
Doporučujeme pro případ zjištěného použití klamavé obchodní praktiky, spočívající v užití nepravdivého údaje při nabízení a prodeji výrobku, obrátit se přímo k tomuto dozorovému orgánu s podnětem k provedení kontroly.
Stačí vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.coi.cz/cz/e-podatelna/). Pochybení prodejce však musí zjistit sami inspektoři dozorového orgánu svým kontrolním zjištěním. Pokud spotřebitel o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět spotřebitele do měsíce o konkrétním postupu v dané věci.
Se stížností je rovněž vhodné obrátit se přímo na zákaznické oddělení společnosti.
Spotřebitel má možnost potravinu reklamovat a prodejce může o oprávněnosti reklamace rozhodnout. Obchodník v tomto případě nabízí vrácení zboží, se kterým je zákazník nespokojen, avšak tato záruka se nevztahuje na lihoviny.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Hodnocení: