Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#8285Nevhodné chování vedouci V. B. nedořešení situace a reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.11.2015, před 9 lety

Miroslava Kratochvílová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnes dne 6.11.2015 jsem šla do prodejny Jeníková /u Kauflandu / v Čáslavi reklamovat boty po 14 dnechod koupi . Boty jsem zakoupila na tyhle prodejne 24.10.2015. Pani vedoucí se ani neunouvala ze začátku problém řešit a nepřišla. Chi vrácení pěnez protože se boty začali odlepovat po krátke dobe a nebo nové boty . Po mém trvání na vedoucí aby přišla k pokladne tak dorazila jméno mi neřekla prý mi musí stačit V. Chtela jsme po paní reklamační řád a obchodní podmínky firmy podala mi reklamační řád kde je napsáno v bode když se reklamace projeví do 6 měsíců považuje se bota za vadnou , ja mám boty zakoupené od 24.10.2015. Pani vedoucí byla na mne hnusná křičela po mne dovolí mi říct že jsme někde brkla ? tohle co je ? Hmm brkla ale asi na obě nohy když sew odlepují obe boty ... tahle osoba není sa svém pravém míste. Tohle by si nemala k zákazníkovi dovolit! Nevyřešila se mnou nic a dokonce odyšla z práce domů tohle jednání k zákazníkovi není normální. Chci podat na paní stížnost . Zijstila jsme si její celé jmeno V. B.
Zakoupila jsme si sezónní obuv a to není možné že taková firma jak jsou CCC boty se takhle chová k zákazníkovi .
Prosím o radu jak vyřešit můj problém a hlavne co to máte na prodejne za personál ,který Vám dělá špatné jméno.
Boty nebyli levné stali ma 1299,- teď nemám boty k nošení a ani peníze .
Nebyla jsme u pokladen sama s reklamaci takže jsou tam zákazníci co nechápali jednání pani B. která nedokáže vest prodejnu a není vstřícna vyřešit ani problém se zákazníkem radši se odebere domů tohle by si jako vedoucí dovolit nemala .
Děkuju za odezvu a radu. V prílohe zasílam fotky bot a účtenku a děkuju za info o postupu. Nezlobte se na mne ale boty ktere se rozlepí po pár týdnech nošení není chybou zákazníka ale vyrobce. Chi vrátit peníze a nebo nové boty.
Děkuju Kratochvílová


Produkt

Vycházková obuv -kotníčková bota černá vel.38 , kod-2220377600032 zn. Lasocki ,cena 1299,-


Požadované řešení

vymena za nové zboží nebo vrácení pěněz nejradeji bych ctela vrátit peníze už nechci jednat s človekem tohodle chování aby po mne řval a urážel ...paní V. není na správnem míste.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2015 22:25, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. V případě soudní pře by tak obchodník musel prokázat, že zboží vadné nebylo.

Pokud se spotřebitelka rozhodne uplatnit právo z vadného plnění (reklamace zboží) informuje o tom prodávajícího. Prodávající nebo jím pověřený pracovník je povinen o reklamaci rozhodnout (zda zboží na reklamaci přijme nebo ne) ihned v závažnějších případech do 3 dnů. Reklamovala-li spotřebitelka zboží, prodávající je povinen jí vydat písemné potvrzení o tom, kdy právo uplatnila, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje. Pokud zboží odmítne přijmout k opravě, musí do tohoto potvrzení uvést odůvodnění zamítnutí reklamace. Pokud toto potvrzení vydáno nebylo, doporučujeme zboží znovu reklamovat a požadovat vydání tohoto potvrzení (slouží jako důkaz, že bylo uplatněno právo z vadného plnění). Odmítne-li prodávající potvrzení vydat, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitelka by se pak mohla obrátit na tento úřad.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Hodí se ještě doplnit, že při výběru obuvi je žádoucí sledovat označení obuvi. Jedná-li se o "modní" nebo dokonce "vysoce modní" obuv, tak by měl být každý spotřebitel na pozoru. Při volbě této obuvi je třeba počítat s řadou omezení jak při užívání bot, tak hlavně při jejich reklamaci. Pokud si takovou obuv spotřebitel vybere, má prodávající povinnost řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného výrobku, o způsobu použití a údržby výrobku a také o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit. S ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly podány písemně.

Při porušení této informační povinnosti může být prodávajícímu od České obchodní inspekce uložena sankce za správní delikt. Podrobnější informace ohledně "modní" je možné nalézt mimo jiné také na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-2363/davejte-pozor-jakou-obuv-kupujete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.1.2016 15:31, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.