Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,
mám podepsaný dodatek ke smlouvě, kde jsem se uvázal na 2 roky s T mobilem na ADSL, kde mi dávali 58% slevu na cenu ADSL, tedy platil jsem 276 Kč. S tímto jsem takto smlouvu podepsal, telefonicky je nahráno, kde mi garantovali tuto cenu na celou dobu.
Bohužel T-mobile mi poslal reklamní papír, kde mi oznamující, že zjednodušují vyúčtovaní, tedy nově mam platit 494 CZK.
Bohužel T-mobile po mé stížnosti mi slušně řečeno oznámil, že je vůbec nezajímám a můžu odstoupit od smlouvy.
Domnívám se, že to co provedli je absolutní porušení podmínek, protože mi jasně garantovali a zaručovali cenu na 2 roky a nyní mě podvedli.
Samozřejmě mi bylo vysvětleno, že nově už slevu nemůžou poskytovat, že to jejich systém neumožňuje.
ADSL T-mobile
Garanci ceny na dobu, kdy mi platí smlouva
|
Tweet |
Podle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění. Pokud se jedná o podstatnou změnu smlouvy vedoucí ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka, jehož smlouva obsahuje ustanovení o úhradě v případě ukončení smlouvy před uplynutím doby trvání, na kterou je smlouva uzavřena, rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny, a to bez této úhrady, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování.
Zákon tedy umožňuje jednostrannou změnu závazku ze strany operátora a narušuje tak jednu ze základních zásad občanského práva o dodržování smluv. Na druhou stranu umožňuje zákazníkovi ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny podmínek bez jakékoli sankce.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.