Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8301Neoprávnene naučtovaný poplatok

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2015, před 9 lety

Božena Gubáňová

Znění stížnosti

Vážená spoločnosť,

dňa 5.11.2015 som obdržala upomienku za nezaplatenie-tovar Ruby Start XLarge 1ks zakazn.číslo 90356,ktorý som však zaplatila a mám o zaplatení aj relevantný doklad-suma 4,95€ presne tak ako uvádzate na šeku,ktory bol priložený spolu s tovarom. V ten istý deň som obdržala aj upomienku za nezaplatenie tovaru StepByStep socks regular zakazn.číslo 90357,kde priložený šek bol za hodnotu 0€ na pošte sme to zaevidovali.

Nerozumiem upomienkam,ktoré teraz posielate,obdržala som od Vás dva šeky,riadila som sa Vašimi inštrukciami. Odvtedy som neobdržala žiadny iný šek, na čoi mám dokaz ktorý mi poskytla Pošta-Hruboňovo pri Nitre,takže nerozumiem Vašej výzve,kedze seky boli zaplatene s hodnotami ktoré ste tam priamo vpísali vy.

Filozofia Vašej firmy,ako aj klamlivý prístup ku zakazníkom bude samozrejme nahlasený obchodnej inšpekcii,nakolko info,ktoré podávate svojim zakazníkom je zavadzajúce,nepresne.

S pozdravom

Gubáňová


Produkt

Ruby underwear XLarge,číslo 90356,step by step sock regular 90357


Požadované řešení

Stiahnuť vymáhanie pohladavky,alebo dat relevantny dokaz,že zakazník urobil chybu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2015 16:40, před 9 lety

Pokud si spotřebitelka není vědoma existence dluhu, je vhodné nejprve zjistit, na čem společnost své tvrzení zakládá. V případě, že se jedná o omyl, lze též požádat o vystavení potvrzení o bezdlužnosti.

V žádném případě však není třeba se obávat exekuce. K vymáhání dluhu touto cestou se společnost může uchýlit teprve po proběhlém soudním řízení, v rámci kterého by bylo rozhodnuto o povinnosti spotřebitelky dluh splnit.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 19:45, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.