Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#8304Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2015, před 9 lety

Milena Krevová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 2.11.2015 jsem objednala 3 ks dětského povlečení a 3 ks dětských osušek v celkové hodnotě 1294,-, tuto částku jsem hned uhradila ale žádný e-mail ani jiný kontakt o odeslání zboží jsem neobdržela. Paní Radovou jsem kontaktovala e-mailem (jednalo se o odpovědní e-mail na který mi přišla sumace objednávky a platební příkaz)s žádostí o zjištění situace s mojí objednávkou, ale nepřišla žádná odpověď. Telefonní kontakt na stránkách je nedostupný.


Produkt

Seznam Vámi objednaného zboží: Název Množství Cena Celkem Dětská osuška Sponge Bob ....NOVINKA 2014 .. 1.00 ks 139 Kč 139 Kč Osuška Princezny 1.00 ks 129 Kč 129 Kč Dětská osuška Víla 1.00 ks 139 Kč 139 Kč Povlečení dětské s vílou - Fairies 1.00 ks 269 Kč 269 Kč Bavlněné povlečení Sponge Bob ...NOVINKA ... 1.00 ks 269 Kč 269 Kč Dětské Disney povlečení Elza z pohádky Ledové Království 1.00 ks 269 Kč 269 Kč Platba bankovním převodem Platba bankovním převodem na číslo učtu 270312549/0300 Zpráva pro příjemce Vaše příjmení. Variabilní symbol číslo objednávky 80 Kč 80 Kč CELKEM 1 294 Kč


Požadované řešení

Žádám o zaslání objednaného zboží, v případě, že toto zboží není k dispozici žádám vrácení peněz.
Děkuji. Krevová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2015 14:42, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Je tedy vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2015 09:15, před 9 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, neboť nás o to požádala. Spotřebitelka má tak nyní možnost se k případu vyjádřit, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.12.2015 11:18, před 9 lety


Milena Krevová

Dobrý den,
po mnohých urgencích e-mailem na paní Radovou, kde stále slibovala ale nic se nedělo, jsem dosáhla konce sporu. Paní Radové jsem oznámila, že pokud mi zboží případně peníze nebudou dodány do stanoveného termínu půjdu okamžitě podat trestní oznámení na Policii ČR. Po těchto e-mailech jsem dosáhla zdárného výsledku mojí objednávky a zboží mi bylo doručeno. K doručení došlo poslední den před termínem který jsem paní Radové oznámila jako termín podání trestního oznámení. 3 ks povlečení a 2 ks dět. osušek přišlo dle objednávky, 1 ks dětské osušky přišel s jiným motivem. Celé přetahování trvalo měsíc.

Jsem v rozpacích jak hodnotit.
Pokud budu hodnotit server VašeStížnosti.cz - musím hodnotit velmi kladně. Díky Vám jsem měla odvahu dál bojovat a nevzdat se jak sama tak i v případném společném řízení.

Hodnocení paní Radové a jejího výprodej-zbozi.cz - hodnotím velmi negativně byla jsem poučena o tom, že opět dlouho nic nezaplatím předem.

Všem přeji vyřízení jejich objednávek v co možná nejkratší době.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.12.2015 11:24, před 9 lety


Milena Krevová

Hodnocení: