Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.10.2015 jsem si dal svou škodu octavii 2 do autorizovaného servisu Škoda AutoDům Chomutov se závadou nelze nastartovat porucha imobilizeru.
Asi po 3 dnech každodeního volání jsem z tohoto servisu dostal informaci že je vadná spínací skříňka a že jí musí vyměnit.Pár dnů na tuto informaci tam volám a bylo mi řečeno že to tím nebylo a dostal jsem od nich informaci že už si moc nevědí co s tím.
Tak jsem řekl že v pohodě ať mi vrátí auto do původního stavu a já si automobil odvezu někam kde si s tím budou vědět rady.
Den na to mi přišla sms s tím že auto mam připravené a že si účtují 1228kč tak jsem do tohoto servisu přijel za co si účtují tuto částku když na nic nepřišly.Tak mi jeden z techniků zdělil že vědí čím to je že je vadná řídící jednotka v budíkách že at jim dám svolení a oni mi to opraví za částku 12 500kč.
Já naštěstí na jejich řeči nedal a nechal si odvést auto do jiného servisu kde mě teprv čekalo nemilé překvapení.Když to mechanik rozebral tak se nestačil divit a vše mi nafotil.Mou původní spínací skříňku vymontovaly způsobem že to amatersky odvrtaly a při tom mi ještě zničily uložení kde spínací skřínka má držet.
Při opravě mé poruchy jsem musel objednat i novou spínací skřínku na své náklady kterou mi v autorizovaném servisu zničily na doporučení mechanika s tím že kdyby mi tam nechal mou původní jak to udělali ve škodovce tak mohlo stačit málo a kdykoliv se mi mohl volant z důvodu uvolněné spínačky zablokovat volat a s autem jsem se mohl vybourat.
Když jsem s tímto a s fotkama přišel do autorizovaného servisu tak se mi technik arogantně vysmál a ještě se ptal jak se mi to podařilo opravit když sem řekl že řídící jednotkou v budíkách to naprosto nebylo tak že by mi měly vrátit peníze když na závadu nepřišly a ještě mi zničily spínačku, držáky uložení, vymazali mi oba klíče a naprosto rozhodily volant řízení.
škoda octavia II
Finanční vyrovnání
|
Tweet |
Převzala-li společnost automobil k opravě, ručí za škodu způsobenou během této opravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Společnost by se této odpovědnosti zbavila jedině v případě, jestliže by prokázala, že by ke škodě došlo i jinak.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.