Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, řeším již třetí reklamaci(1x uznána, ale oprava problém nevyřešila) + 2x neuznanou opětovnou reklamaci mobilního telefonu Samsung S4 mini zakoupeného v síti O2 koncem roku 2013 - nefunguje funkce screen mirroring - nelze se připojit k TV ( zkoušeno Samsung, Sony, Panasonic) - po neúspěšném připojení k TV se navíc telefon začne extrémně zahřívat a vybíjet baterii. Mohu dodat natočené video s ukázkou závady. Děkuji za info jak tuto situaci dále řešit.
Samsung S4 mini IMEI: 358270056864413
Požaduji funkční opravu, případně uznání vady a odstoupení od smlouvy s O2
|
Tweet |
Vyskytne-li se vada znovu, doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ale standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na odstoupení.
Pokud tedy spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.