Společnost


BRITEX - CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8310Neuznaná reklamace - problém stále přetrvává

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.11.2015, před 9 lety

Petr Čadský

Znění stížnosti

Dobrý den, řeším již třetí reklamaci(1x uznána, ale oprava problém nevyřešila) + 2x neuznanou opětovnou reklamaci mobilního telefonu Samsung S4 mini zakoupeného v síti O2 koncem roku 2013 - nefunguje funkce screen mirroring - nelze se připojit k TV ( zkoušeno Samsung, Sony, Panasonic) - po neúspěšném připojení k TV se navíc telefon začne extrémně zahřívat a vybíjet baterii. Mohu dodat natočené video s ukázkou závady. Děkuji za info jak tuto situaci dále řešit.


Produkt

Samsung S4 mini IMEI: 358270056864413


Požadované řešení

Požaduji funkční opravu, případně uznání vady a odstoupení od smlouvy s O2


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.11.2015 10:46, před 9 lety

Vyskytne-li se vada znovu, doporučujeme reklamaci uplatnit přímo u prodávajícího. Servis totiž není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ale standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na odstoupení.

Pokud tedy spotřebitel s výsledkem reklamace nesouhlasí, doporučujeme znovu uplatnit reklamaci přes prodávajícího, pokud tak nebylo učiněno. Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr, je možné výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2016 19:42, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.