Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
u společnosti Jimi Tore, jsem objednal 2x sekční vrata, posuvnou bránu a vedlejší vchodové dveře pro průchod mimo vrata.
Dveře v ceně 18000kč + 1840kč doprava a montáž jsou naprosté zklamání.
Dveře, bez bezpečnostního kování, zpracování a cena naprosto zklamává.
Dveře např. z Hornbachu jsou v ceně 7000kč.
Když jsem se ptal montážní firmy, jestli takové dveře jsou normální a že ta cena mi připadá neúměrná kvalitě zpracování, bylo mi řečeno:
Buďte rád, že jste si nekoupil Hermany, dal byste o 10000kč víc a zpracování je identické. A prý výrobci vrat mají mezi sebou nastaveny ceny aby si navzájem nekonkurovali.
Trochu k ostatnímu:2 ze 3. pohonů nefungovali, jeden motor měněn do týdne, jeden přenastaven, a další týden čekání na dořešení dálkových ovladačů.
Bohužel jsem značně naletěl reklamním spotům, zajímavé ceně vrat, ale dnes už vím, že firmě Jimi Tore by se měl každý vyhnout....
Jistě by stálo v D-testu udělat test garážové techniky a varovat lidi od některých výrobků a praktik v tomto odvětví.
Oslovil jsem výrobce s námitkou ke zpracování a ceně dveří, bylo mi odpovězeno, ať jim dám číslo zakázky a od té doby bez odpovědi.
Boční dveře stejného vzheldu, AL rám, klika-klika chrom, zámek, vložka, regulovatelné panty 1 Ks 18 011,30 Montáž dveří 1 Ks 1 150kč
V ideálním případě vrácení dveří-vrácení peněz.
Přijatelný kompromis sleva 60% z dveří.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat nápravu v podobě opravy věci. Není-li to možné, má spotřebitel možnost požadovat dodání nové věci a není-li ani to možné, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vadnou věc je tedy vhodné reklamovat. Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci, prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Náměty na testy mohou být zasílány přes kontaktní formulář na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3/kontakt.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.