Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Stížnost je směrovaná na opakované doručování listovních zásilek s cizím adresátem, který na uvedené adrese nebydlí (Jiráskova ul. č. 32) a není ani uveden na poštovní schránce. I přes veškerá několikerá po sobě jdoucí telefonická upozornění na příslušné doručovací poště a i přes příslib příslušného pracovníka České pošty uvedené pobočky, že se to již nebude opakovat, s tím, že pokud se na rodinném domu na poštovní schránce nebude dotyčný adresát vyskytovat, tak není důvod, aby byla zásilka vhozena do poštovní schránky, tak se věc cca min. po měsíci opět opakuje.
Děkuji a jsem s pozdravem Pelíšek, kontakt: 608974201
Stížnost je na pobočku České pošty 26 s. p. Plzeň Skladová 2483/4a, Východní Předměstí
Neprodleně prošetřit uvedenou stížnost a učinit opatření, aby již nedocházelo k opakovanému doručování listovních zásilek z uvedené pobočky České pošty na nesprávné doručovací místo, kde uvedený adresát není uveden!
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.