Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V kvetnu 2015 jsem koupil 2 ks 256 GB USB flash disk OTG, po doruceni nejakou dobu fungovaly. V prubehu srpna jeden kus prestal fungoval uplne (neslo kopirovat, ani ho zformatovat), druhy vykazoval chyby, ale po formatovani chyby prestaly. 1 ks jsem tedy reklamoval a 13.10. odeslal zpet k dodavateli (14.10. byla zasilka dorucena). Po 14 dnech jsem se e-mailem ptal, kdy bude reklamace vyresena, dostal jsem tuto odpoved - platbu necháme prověřit na účetním oddělení,Jakmile obdržíme odpověď budeme Vás kontaktovat. Po dalsich 14 dnech (tedy mesic od zacatku reklamace) jsem poslal dalsi e-mail s dotazem, kdy bude doreseno, tentokrat jiz ani neodpovedeli. Volal jsem na telefonickou linku podpory, ale ani po 40 minutach jsem nebyl spojen na operatora...
256 GB USB flash disk OTG
vraceni penez
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Pokud prodávající včas neobeznámí spotřebitele s výsledkem reklamačního řízení, odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Dobry den.
Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.
S pozdravem
Berslevu.cz
Dobry den, na uvedeny e-mail jsem psal uz v minulosti nekolikrat, reklamace zatim vyresena nebyla. Napsal jsem i vcera a znovu vse o reklamaci zopakoval, zatim bez odezvy.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.