Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#8332Reklamace USB flash disk 256 GB

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
13.11.2015, před 9 lety

Roman Karásek

Znění stížnosti

V kvetnu 2015 jsem koupil 2 ks 256 GB USB flash disk OTG, po doruceni nejakou dobu fungovaly. V prubehu srpna jeden kus prestal fungoval uplne (neslo kopirovat, ani ho zformatovat), druhy vykazoval chyby, ale po formatovani chyby prestaly. 1 ks jsem tedy reklamoval a 13.10. odeslal zpet k dodavateli (14.10. byla zasilka dorucena). Po 14 dnech jsem se e-mailem ptal, kdy bude reklamace vyresena, dostal jsem tuto odpoved - platbu necháme prověřit na účetním oddělení,Jakmile obdržíme odpověď budeme Vás kontaktovat. Po dalsich 14 dnech (tedy mesic od zacatku reklamace) jsem poslal dalsi e-mail s dotazem, kdy bude doreseno, tentokrat jiz ani neodpovedeli. Volal jsem na telefonickou linku podpory, ale ani po 40 minutach jsem nebyl spojen na operatora...


Produkt

256 GB USB flash disk OTG


Požadované řešení

vraceni penez


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2015 12:03, před 9 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Pokud prodávající včas neobeznámí spotřebitele s výsledkem reklamačního řízení, odstoupení od smlouvy doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2016 10:43, před 9 lety

Dobry den.

Je nam lito komplikace, ktere jste registroval po nakupu na nasem portale. Poprosime vas o kontakt na email podpora@rabator.com, kde se budeme snazit vase problemy vyresit k vasi plne spokojenosti. K problemum doslo ve spojeni s technickymi problemy v predvanocnim obdobi pri transformaci naseho slevoveho portalu na agregator slev a diky zmene vlastnika, ktery spolecnost prebiral a kompletne auditoval.

S pozdravem
Berslevu.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.1.2016 19:43, před 9 lety


Roman Karásek

Dobry den, na uvedeny e-mail jsem psal uz v minulosti nekolikrat, reklamace zatim vyresena nebyla. Napsal jsem i vcera a znovu vse o reklamaci zopakoval, zatim bez odezvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 11:22, před 9 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.