Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry vecer,
lec nerada, musim si jeste znovu stezovat, a to na velice nevhodne a sproste chovani pri osobni stiznosti na poste v ulici Podjavorinske 1595, Praha - Chodov, kde je ulozena zasilka, ktera mi nebyla dorucena s oduvodnenim, ze jsem udajnym nebyla zastizena, kdyz jsem cely den byla doma a cekala na doruceni (viz predchozi stiznost). Poprosila jsem maminku, aby mi balicek vyzvedla, nebot po operaci ramene nemohu nic tezkeho nest. Kdyz pominu, ze se k ni chovali velmi nevybirave a rekli ji, at si jde stezovat kam chce....Vrcholem byla pani na prepazce, ktera odmitla me matce vydat zasilku, protoze je pro dceru, coz pani ani nemohla vedet, nebot to ji ani nikomu jinemu mamka nerekla. Rekla jen, ze cely den doma s dcerou cekame na balicek a pak nam prijde smska, ze z duvodu nepritomnosti nam nemohl byt dorucen. Jen pro uplnost, mamka mela ode mne i plnou moc, na kterou nikdo nereagoval!!! Usmevne je, ze v 95% pripadu vsechny zasilky, ktere jsou urceny vyhradne do mych rukou, prebira nejen moje matka, ale vetsinou sousede, ktere ani neznam!!!!! A ty urcite nemaji ode mne plnou moc!!!
Pry mi bude zasilka dorucena v pondeli. Pokud mi opet neprijde smska, ze jsem udajne nebyla doma, a proto mi nemohla byt zasilka dorucena! Nechapu, toto neprofesionalni a drze jednani zamestnancu posty!
Dekuji.
nevydani zasilky pri nedoruceni z udajneho duvodu nepritomnosti
slusne chovani a konecne doruceni zasilky, za ktere jsem zaplatila bez lzivych vymluv, ze jsem nebyla doma k zastizeni
|
Tweet |
Dodání zásilky je upraveno v části třetí poštovních podmínek, čl. 23 a násl. Pokud adresát není zastižen na uvedené adrese, může pošta vydat zásilku osobě, která se pohybuje v určených prostorách a souhlasí s tím, že ji adresátovi předá. Není-li takový postup možný, pošta adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předá písemnou výzvu, aby si poštovní zásilku vyzvedl v určené lhůtě u stanovené pošty. U typů různých zásilek se objevují odlišnosti (do vlastních rukou adresáta x výhradně do vlastních rukou adresáta). Obecně lze ale uzavřít, že podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat stížnost přímo poště.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná však za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Česká pošta při dodávání poštovních zásilek fyzickým osobám postupuje dle zásad zveřejněných v čl. 15 na stránkách https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/zasady-pro-dodavani-zasilek-a-poukazanych-peneznich-castek v zájmu ochrany zákazníka při vydávání poštovních zásilek.
Poštovní zásilku nebo poukázanou peněžní částku, která byla uložena na poště, vydá podnik jen adresátovi. Pokud si však adresát přeje, aby je vydal i jiné osobě, musí takovou osobu k tomuto písemně zmocnit. Zmocněním se rozumí „Průkaz příjemce" vydaný poštou nebo ověřená plná moc. To však nelze u poštovních zásilek nebo poukázaných peněžních částek, které z rozhodnutí odesílatele smějí být dodány výhradně jen do vlastních rukou adresáta. O vydání Průkazu příjemce může adresát požádat na kterékoliv poště.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman