Společnost


TopFly s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8342Reklamace poznávacího zájezdu do Kappadokiea Turecké reviéry

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2015, před 9 lety

Dana Majíčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 13.10.2015 jsem posílala CK TopFly reklamaci (po poradě s vaší právničkou). S touto CK jsem se zúčastnila poznávacího zájedu do Kappadokie a Turecké reviéry v období 3.10.2015-10.10.2015.
V jednom z hotelů, kde jsme byli během naší dovolené ubytováni, došlo k havárii pravděpodobně elektroinstalace a celý hotel byl během kráké chvíle zamořen černým štiplavým kouřem. K události došlo večer, cca v 21.30 hodin a do náhradního ubytování nás převezli v 0.45 hodin. V tomto čase jsme všichni stáli před hotelem a vyplašení koukali co se děje. Kolem hotelu pobíhal zmatený turecký personál, později přijely sanitky a hasiči, kteří evakuovali lidi, kteří zůstali v hotelu.
Poněvadž naše delgátka se k naší skupině nedostavila, tak jsem volala já hlavní delegátce, abych jí informaovala o situaci a postarala se o nás. Tato delegátka byla velmi nepříjemná, ale nakonec nás tedy přestěhovali bez našich našich zavazadel, protože do hotelu do vyšších pater se nesmělo. Pro zavazadla jsme jeli až na druhý den cca v 11.30 hodi. Na druhý den ráno jsme čekali od 9.00 hodin na recepci,časový termín určila ta nepříjemná delegátka. Takže jsme měli zcela pokažený celý večer a následující dopoledne.
A to byl vlastně poslední den dovolené, který jsme si chtěli užít u moře.
Protože měla tato událost na mě velmi neblahý psychický dopad, uplatňovala jsem finanční náhradu od CK ve výši 5 000 Kč.

Dne 12.11.2015 mi přešel e-mail, že CK reklamaci zamítla.
Uplatňovala jsem i finanční náhradu za ztracené věci z hotelu, kde t této události došlo, ale to CK také zamítla, s tím, že se mám obrátit na pojišťovnu. Jedná se o 2 šály a sportovní nepromokavou bundu. Finanční náhradu jsem chtěla ve výši 5 000 Kč a dále jsem teké chtěla uhradit 53 Kč za telefon, poněvadž volala delegátce, aby situaci v hottelu řešilů a a našla nám náhradní ubytování.
Měla jsem na ní uložené číslo v mobilu jenom já. Asi proto, že jsem cestovala sama.


Produkt

Hotel se jmenoval Melissa.


Požadované řešení

Uhradit újmu za narušení dovolené ve výši 5 000 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2015 14:28, před 9 lety

Jestliže dovolená neprobíhá tak, jak by měla, a rozchází se ujištění cestovní kanceláře nebo očekávání zákazníka s realitou, má cestovní kancelář povinnost zajistit nápravu. Nároky spotřebitele se liší podle závažnosti nedostatků a možnosti jejich odstranění. Odstranitelné nedostatky by se měly řešit přímo na místě ve lhůtě určené spotřebitelem. U vad, se kterými se toho moc nenadělá, zbývá pouze právo na finanční kompenzaci. Sleva přichází do úvahy za situace, kdy typicky není možné vadu odstranit nebo už na to není čas. K reklamaci musí být doloženy podklady, které prokazují výše uvedené. Fotografie či video obecně spadají mezi důkazní prostředky.

Vodítkem k výši slevy může být frankfurtská tabulka slev, podle které rozhodují zejména německé soudy. Uvádí se v ní často řešené druhy nedostatků a jim odpovídající výše slev, které soudy zákazníkům přiznávají. Spotřebitel si může stáhnout užitečné dokumenty na tomto odkazu: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2016 16:06, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.