Společnost


BestGifts.cz, PeepToe.cz, Dreamin.cz

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8343Nedodané zboží - zaplaceno předem 15.10. 2015

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.11.2015, před 9 lety

Lucie Enochová

Znění stížnosti

Dobrý den, na e-shopu http://peeptoe.cz/ jsem si objednala před rokem plavky a bez problému mi přišli. Tento rok jsem si objednala kabát, ale našla jsem stránky http://modish.cz/, kde byl kabát (http://peeptoe.cz/obleceni-doplnky/bundy-a-kabaty/damsky-sedy-kabat.html) za cenu 790Kč bez poštovného s platbou předem, objednala jsem jej tam a přišel mi potvrzovací email od webu http://peeptoe.cz/. To mě překvapilo, ale má zkušenost byla dobrá a tak jsem čekala. Samozřejmě nemám ani zboží ani peníze a nikdo nekomunikuje!

Rekapitulace:
15.10 2015 objednávka na http://modish.cz/
15.10 2015 platba 790Kč uhrazena na účet 2111892426/2700
26.10 2015 urgence na oba emaily (weby) se screenem platby
3.11. 2015 přišel mi automatický email o přijetí platby (asi jako výsměch)

Dále žádná komunikace!

Prosím touto cestou o radu jak postupovat k vymožení finančních prostředků? Děkuji předem Lucie


Produkt

http://peeptoe.cz/obleceni-doplnky/bundy-a-kabaty/damsky-sedy-kabat.html


Požadované řešení

Emailovou podobou jsem eshop žádala o zaslání zboží, následně jsem zaslala email s tím, že pokud zboží nemají ať mi navrátí finanční prostředky na číslo účtu. Dnes už chci pouze finanční prostředky!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2015 15:56, před 9 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení) a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět můžete prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud podnikatel jednal s úmyslem nedodat zboží, může se jednat i o trestný čin podvodu, případně přestupek proti majetku. Je tedy vhodné podat trestní oznámení a informovat Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2015 17:48, před 9 lety

Dobrý den,
stav u objednávky byl zpětně chybou změněn, zboží je odesláno a na cestě k Vám. V případě problémů nás kontaktujte skrz formulář na webových stránkách.

Omlouvám se za komplikace.

Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2015 22:36, před 9 lety

Spotřebitelka má nyní možnost na vývoj případu reagovat, případně jej uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2015 08:44, před 9 lety


Lucie Enochová

Dobrý den, společnost sice reagovala a změnila emailem stav objednávky na odesláno, ale nic nezměnilo. Nemám zboží, nemám peníze a společnost nereaguje. Odeslala jsem písemně s dodejkou dopis s odstoupením a následně to budu řešit přes právníka.

Děkuji za snahu a čas.
L.E.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2016 11:25, před 9 lety

Podnikatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor je možné řešit v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.