Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Vážení,
obracím se na Vaší pomoc s vyřešením mojí reklamace špatného obchodu ze strany Alza.cz. Dokumenty mohu zasílat jako
přílohy č.1až12,od nabídky až po reklamaci opravy. Mnoho mnou placených tel. reklamací, neproplacené poštovné
za reklamaci ,chybějící zaplacené upgrade na windows 10. Ani jednou nechybělo-zachovejte nám přízeň,-což
ode mně po tolika problémech snad ani nemohou očekávat.
S pozdravem a žádostí o brzkou pomoc
Sedláček Michal
Vážení, Objednávka č. 155172336
dne 26.9.2015 jsem ve vašem int. obchodě objednal dle nabídky /příloha 1/a zaplatil /příloha 2 / počítač a monitor-počítač byl do 28.9.2015 za zvýhodněnou cenu /příloha 1 /vše skladem s upgradem na win 10. Dnes po více než týdnu na dotaz o stavu moji objednávky mi přišla nová
faktura o 1064kč více.Nevím proč .Po obdržení odpovědi,že zboží dostanu pouze po zaplacení doplatku/příloha 3/-jsem zaplatil. Nebyla to klamavá inzerce? Na to se ale zkusím zeptat jinde.
S pozdravem Sedláček
Vážení, Objednávka č. 155172336 6.10.2015 Rokytnice n.Jiz.
co se mi nelíbí. Dne 26.9.2015 jsem si dle vaší internetové nabídky objednal počítač a monitor
objednávka č.155172336 a hned zaplatil.Tento počítač byl nabízen do 28.9.2015 se slevou a dárkovými
kupony,zároveň jsem si zaplatil změnu na Win 10 s informací že to trvá 2 až 3 dny. Devátý den,
po mém dotazu mi operátor slíbil ,že po takové době mi nebude změna systému účtována a objednávka urychleně vyřízena.
Místo slevy přišla nová faktura o 1064kč dražší a E mail že mi zboží pošlete až zaplatím,ještě včera
jsem zaplatil. Informace o zboží zatím žádná.
Kopii této moji stížnosti doplněnou o kopii nabídky,faktury,i mal o doplatku , po vaší odpovědi
asi zašlu na nějakou ochranu spotřebitelů,snad mi poradí.
S pozdravem Sedláček
Vážená paní J.,
asi Jste si moji prosbu nepřečetla,tak ji zasílám ještě jednou.
rád bych využil Vaší nabídky,počítač jsem obdržel 9.10.2015 používal jsem ho s jiným monitorem,
po obdržení druhé půlky objednávky / monitoru / 15.10.2015 jsem ho chtěl používat ,ale na monitoru, byla informace,vložte recovery disc,v případě že ho nemáte obraťte se na servis nebo
na prodejce. Operátor na Alze mi doporučil zaslat počítač na „ reklamace alza „.Což jsem dnes 16.10 udělal. (číslo balíku: DR0162620673X) A tady bych potřeboval Vaší pomoc,neměl ten disk být součástí počítače, protože vím o 30 ti dnech na záruční opravu nemohla by jste to pohlídat nebo urychlit. Takové dotazy,možná
ne zrovna na Vás, nemohla by mít alza technika který by záruční opravy prováděl u zákazníka,
nebo poradil po telefonu./V krabici v které jsem počítač obdžel jsem měl strach ho poslat na opravu, to nebyla krabice od nového pčítače,všechny rohy polepené kolem dokola samá páska alza.Vpříloze máte foto./
Snad jsem poslední větou neztratil naději ve Vaši podporu.To by Jste tu krabici musela vidět.
Předem děkuji za brzké a úspěšné vyřízení moji prosby.
Sedláček Michal
Reklamace. Hodnocení mého nákupu, Objednávka č. 155172336 Odesláno 19.10.
Alza „Nejspolehlivější a nejrychlejší.“Posuďte sami.
Dne 26.9.2015 jsem dle nabídky,zboží bylo do 29.9. se slevou/mám kopii/udělal objednávku a hned zaplatil, počítač a monitor 43 406 KČ, s upgradem na Win.10 zdarma.To jsem si musel dokoupit s upzorněním, že se dodání prodlouží o 2 až 3 dny. Po 9ti dnech na dotaz co je se zbožím mi bylo operátorem slíbeno okamžité dodání a že po takové době mi nebude účtováno to upgrade.
Skutečnost—přišla mi nová FAKTURA o 1064kč větší, s upozorněním ,že zboží zašlou až po zalacení doplatku ,hned jsem zaplatil. Odpovědí byl e-mail že zboží obdržím 7.10.2015.
Po mém dotazu na po/ště 8.10. jsem se dozvěděl že zboží je zablokované na poště /ztratily se data /.
Po mojí urgenci jsem se dočkal několika omluv, žádné slevy, vrácení toho doplatku ano, ale balíku ne.
První část balíku počítač přišel 9.10 a druhá část monitor 15.10.2015.
Když jsem se nemohl dočkat monitoru tak jsem počítač zapojil ke svému monitoru, dne 15.10.2015 při spuštění po mě počítač chtěl recovery disc / nový PC nic takového neobsahoval /
v tom případě že se mám obrátit na prodejce . A tak počítač putoval opět po domluvě s operátorem, tento krát do Alzy-reklamace . (číslo balíku: DR0162620673X) V krabici ve které jsem počítač obdžel jsem měl strach ho poslat na opravu, to nebyla krabice od nového počítače,všechny rohy polepené, kolem dokola samá páska alza.
Na což mě upozornila i vedoucí pošty s poznámkou že by balík snad ani neměla přijmout.
Berte to jako reklamaci, zároveň jako žádost o co nejrychlejší vyřízení.
S pozdravem
Sedláček Michal
Doručeno 20.10.2015
Odesláno 16.10.2015
Dobrý den. 23.10.2015
Zásilku Jste obdrželi 20.10.2015 „dle sledování zásilek č.p.“ do této doby jsem ale žádnou informaci o
reklamaci nedostal.Na koho se tedy mám obrátit?
S pozdravem
Sedláček Michal
Reklamace-Reklamace.
Dobrý den, Rokytnice n.Jiz. 7.11.2015
dnes 5.11.2015 jsem obdržel opravený počítač s výdejkou č. SRE 15404019r ze záručního servisu Acer,na můj dotaz proč není upgradován na Win.10 mi sdělili, že upgradují pouze na přímou zakázku, což od Vás nedostali, já jsem reklamaci poslal na Alza- reklamace.
Abych nemusel uvádět znovu všechny podrobnosti tohoto mého špatného nákupu použil jsem tento
e-mail.
NOVĚ- Záruční oprava-nová instalace operačního systému Windows 8.1. Já mám ale zaplacenou upgrade na Win.10. Tento přístup k zákazníkům mi připadá poněkud zvláštní, abych poslal počítač do
opravy Alza-reklamace, mi poradil váš operátor, přitom Acer si sváží reklamace sám-zdarma.
Nejdříve navýšení ceny o 1064kč (po urgenci vráceno), teď chybí zaplacené upgrade Win.10 tentokrát i rozlámaný polystyrén v přepravní krabici.
Za moje tel.urgence se semnou asi nevyrovnáte ale na poštovné za balík bych asi nárok měl a co s tím upgrade na Win.10. V příloze kopie průvodky.
moje číslo účtu:
Na kopiji tohoto e-mailu/předpokládám ,že ho ani nebudete číst/ s kopijemi veškeré komunikace s vámi se pokusím získat podporu na www.vasestiznosti.cz. Ať se i ostatní zákazníci poučí,kde nakupovat.
S pozdravem Sedláček Michal
acer aspire predator g3-605 upgrade na windows 10
vrácení peněz za upgrade + slíbené proplacení poštovného za poslání na reklamaci
|
Tweet |
Bylo-li zakoupené zboží reklamováno a tato reklamace byla také uznána jako oprávněná, má kupující právo požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací dle § 1924 občanského zákoníku. Mezi tyto náklady typicky patří poštovné nebo náklady na dopravu. Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na následujícím webovém odkazu www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Pokud byla sjednána smlouva o využití určité služby (upgrade softwaru), ale sjednané smluvní podmínky nebyly dodrženy, neboť tato služba nebyla vinou druhé strany poskytnuta, není možné požadovat zaplacení této neposkytnuté služby. Neposkytnutí sjednaných služeb se považuje za porušení smlouvy podstatným způsobem. V takovém případě má druhá strana možnost od smlouvy odstoupit (dle § 2002 občanského zákoníku).
Je vhodné zaslat společnosti odstoupení od smlouvy z výše uvedených důvodů (služba nebyla poskytnuta) a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Vážený pane Sedláčku,
omlouvám se za pozdější reakci. Velmi mě mrzí vzniklá situace, chápu, jaký dojem ve Vás vyvolala. Připravila jsem pro Vás dobropis na službu Upgrade a zároveň pro uhrazení nákladu s reklamací i jako omluvu za nesrovnalosti, které provázely Vaši objednávku, kompenzační dobropis. Oba jsem Vám zaslala na Vaši emailovou adresu a ráda se postarám i o jejich proplacení, stačí mi zaslat číslo Vašeho účtu.
Děkuji za pochopení a přeji pěkný den
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
dobrý den
chtěl bych vám poděkovat za pomoc při vyřízení moji stížnosti.
z Alzy se mi omluvili za nesrovnalosti které provázely tuto objednávku a zaslali kompenzační dobropis.
akorát to mělo být dřív a bez Vaší pomoci.
abych nebyl jen kritický, v alze se dobře nakupuje ale špatně reklamuje
s pozdravem
Sedláček
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.