Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8358Zrušení objednávky bez vrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2015, před 9 lety

Jana Erbrtová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.10.2015 jsem si objednala po internetu u společnosti Mall.cz granule pro psa.Zboží jsem převodem peněz ihned zaplatila.Ve stanovený termín mi zboží nepřišlo a později jsem z výpisu objednávek zjistila,že moje objednávka byla zrušena.Nikdo mě o zrušení objednávky neinformoval,taktéž peníze mi nebyly vráceny.
Již několik dní se snažím do společnosti dovolat,ale stále jsem až několikátá v pořadí,ani na písemné reklamace mi nikdo neodepsal.Tel. na vedení podniku nelze dohledat.


Produkt

nedodání zaplaceného zboží a ani po měsíci nevrácení peněz


Požadované řešení

vrácení peněz a náhradu za opakované telef.hovory,kdy jsem se nažila se společností domluvit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2015 10:00, před 9 lety

Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku a spotřebitelka převodem z bankovního účtu uhradila okamžitě objednané zboží. Prodávajícímu vznikla povinnost na základě uzavřené smlouvy dodat objednané zboží.Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (doba dodání dle uzavřené kupní smlouvy), ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Po prodávajícím lze požadovat rovněž náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nesplněním smluvních povinností v řádném termínu. Povinnosti k náhradě se škůdce zprostí, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Překážka vzniklá ze škůdcových osobních poměrů nebo vzniklá až v době, kdy byl škůdce s plněním smluvené povinnosti v prodlení, ani překážka, kterou byl škůdce podle smlouvy povinen překonat, ho však povinnosti k náhradě nezprostí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.11.2015 18:13, před 9 lety

Vážená paní Ebrtová,

během stěhování došlo u některých objednávek k technickému problému, v důsledku čehož jsme je museli stornovat. Zákazníky jsme informovali emailem, kde byl také slevový voucher jako omluva za způsobené nepříjemnosti a další postup.

Pokud Vám ještě nebyly peníze vráceny zpět, prosím, kontaktujte mě na overeno@mall.cz s číslem Vaší objednávky, abychom Vaši situaci mohli vyřešit.

Omlouvám se Vám za komplikace a je mi líto, že jste se s takto nepříjemnou situací setkala.

Děkuji Vám za pochopení.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.11.2015 19:35, před 9 lety


Jana Erbrtová

Hodnocení:

Komentář: Ráda bych poděkovala za vyřízení mé stížnosti.
15.11.2015 jsem obdržela zpět peníze na účet,omluvu a slevový voucher.