Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 16.10.2015 jsem si objednala po internetu u společnosti Mall.cz granule pro psa.Zboží jsem převodem peněz ihned zaplatila.Ve stanovený termín mi zboží nepřišlo a později jsem z výpisu objednávek zjistila,že moje objednávka byla zrušena.Nikdo mě o zrušení objednávky neinformoval,taktéž peníze mi nebyly vráceny.
Již několik dní se snažím do společnosti dovolat,ale stále jsem až několikátá v pořadí,ani na písemné reklamace mi nikdo neodepsal.Tel. na vedení podniku nelze dohledat.
nedodání zaplaceného zboží a ani po měsíci nevrácení peněz
vrácení peněz a náhradu za opakované telef.hovory,kdy jsem se nažila se společností domluvit
|
Tweet |
Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena prostřednictvím komunikace na dálku a spotřebitelka převodem z bankovního účtu uhradila okamžitě objednané zboží. Prodávajícímu vznikla povinnost na základě uzavřené smlouvy dodat objednané zboží.Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu (doba dodání dle uzavřené kupní smlouvy), ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Po prodávajícím lze požadovat rovněž náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nesplněním smluvních povinností v řádném termínu. Povinnosti k náhradě se škůdce zprostí, prokáže-li, že mu ve splnění povinnosti ze smlouvy dočasně nebo trvale zabránila mimořádná nepředvídatelná a nepřekonatelná překážka vzniklá nezávisle na jeho vůli. Překážka vzniklá ze škůdcových osobních poměrů nebo vzniklá až v době, kdy byl škůdce s plněním smluvené povinnosti v prodlení, ani překážka, kterou byl škůdce podle smlouvy povinen překonat, ho však povinnosti k náhradě nezprostí.
Vážená paní Ebrtová,
během stěhování došlo u některých objednávek k technickému problému, v důsledku čehož jsme je museli stornovat. Zákazníky jsme informovali emailem, kde byl také slevový voucher jako omluva za způsobené nepříjemnosti a další postup.
Pokud Vám ještě nebyly peníze vráceny zpět, prosím, kontaktujte mě na overeno@mall.cz s číslem Vaší objednávky, abychom Vaši situaci mohli vyřešit.
Omlouvám se Vám za komplikace a je mi líto, že jste se s takto nepříjemnou situací setkala.
Děkuji Vám za pochopení.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Ráda bych poděkovala za vyřízení mé stížnosti.
15.11.2015 jsem obdržela zpět peníze na účet,omluvu a slevový voucher.