Společnost


ŠKODA AUTO a.s.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#8360Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2015, před 9 lety

Radek Chatrný

Znění stížnosti

Škoda Roomster r.v. 2011,1,2 TSI 63kw, najeto 60000km. Přeskočil rozvodový řetěz a potkaly se ventily. Je to výrobní vada o které se mluví všude a stále. Auto odtaženo do autoservisu Hora, který vše momentálně řeší. Škodovka chce poskytnout 50% spoluúčast, odhad ceny 98000Kč.
Z důvodu výrobní vady bychom rádi, aby škoda uhradila kompletní rozsah poškození motoru.


Produkt

Škoda Roomster, 1,2 TSI 63 kw, najeto 60000km,


Požadované řešení

Kompletní úhrada opravy výrobcem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2015 15:39, před 9 lety

Převyšuje-li výše škody způsobenou vadou výrobku částku vypočtenou z 500 EUR kursem devizového trhu vyhlášeným Českou národní bankou v den, v němž škoda vznikla, může spotřebitel požadovat náhradu této škody po výrobci. Výrobce odpovídá, že jeho výrobky jsou bezvadné a bezpečné. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.

Promlčecí lhůta pro uplatnění tohoto práva trvá tři roky a počíná běžet ode dne, kdy ke škodě došlo. Právo na náhradu škody lze však uplatnit nejpozději do deseti let ode dne, kdy byl výrobek uveden na trh, jinak se toto právo promlčí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 16:19, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.