Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Škoda Roomster r.v. 2011,1,2 TSI 63kw, najeto 60000km. Přeskočil rozvodový řetěz a potkaly se ventily. Je to výrobní vada o které se mluví všude a stále. Auto odtaženo do autoservisu Hora, který vše momentálně řeší. Škodovka chce poskytnout 50% spoluúčast, odhad ceny 98000Kč.
Z důvodu výrobní vady bychom rádi, aby škoda uhradila kompletní rozsah poškození motoru.
Škoda Roomster, 1,2 TSI 63 kw, najeto 60000km,
Kompletní úhrada opravy výrobcem
|
Tweet |
Převyšuje-li výše škody způsobenou vadou výrobku částku vypočtenou z 500 EUR kursem devizového trhu vyhlášeným Českou národní bankou v den, v němž škoda vznikla, může spotřebitel požadovat náhradu této škody po výrobci. Výrobce odpovídá, že jeho výrobky jsou bezvadné a bezpečné. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích.
Promlčecí lhůta pro uplatnění tohoto práva trvá tři roky a počíná běžet ode dne, kdy ke škodě došlo. Právo na náhradu škody lze však uplatnit nejpozději do deseti let ode dne, kdy byl výrobek uveden na trh, jinak se toto právo promlčí.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.