Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Minulý týden ve středu tj. 11.11.2015 jsem byla na úřadu státní sociální podpory a při této příležitosti jsem se paní úřednice ptala zda-li neví jestli dojdou příspěvky do konce týdne. Bylo mi řečeno že příspěvky byly již odeslány v úterý tak jsem se radovala ze peníze do konce týdne přijdou. Jelikož jsem samoživitelka na mateřské dovolené tak čekam na přídavky jako na smilování. Peníze samozřejme nepřišly a dnes je pondělí a slozenka stále není ve schránce,zítra je státní svátek a to se pošta nedoručuje.Jak je možné že pošta nebyla schopna tyto složenky stále doručit když na to měli dost času? Jsem dost nahněvaná jelikož se to nestalo poprvé. Je to katastrofa,připada mi,že to pošta dělá schválně a spoléhají na to,že stím normální člověk nic nenadělá a tudíž mají na všechno čas.
Grabovská
Doručovat včas a nenechat lidi čekat na to,na co mají právo.
|
Tweet |
Spotřebitelka má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb. Toto své právo má možnost uplatnit v kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman