Společnost


ATFE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8365Při odstoupení od smlovy chtějí vrátit o 899 Kč méně což považujeme za okrádání.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2015, před 9 lety

Romana Škubalová

Znění stížnosti

Dobrý den,můj desetiletý syn si našetřil za 2 roky 2000 Kč,a navíc má ještě bezlepkovou dietu, která je velmi finančně náročná tudíž nemáme finance nazbyt.Proč tohle píši?,protože z toho je syn velmi smutný.

Na internetu jsme objednali multikoptéru za 1990 Kč.26 října nám
přišla přes zásilkovou službu PPL.Ještě téhož dne jsme výrobek vyzkoušeli,a výrobek vzlétl a nereagoval na povely dálkového ovládání,po té přistál na trávu.Zkoušením výrobků vznikly velice drobné oděrky na ližinách.Multikoptéru jsme téhož dne zabalili,a za asi za dva dny poslali zpět.Na fakturu jsme napsali že odstupujeme od smlouvy a žádáme vrácení peněz.
Přišel nám email tohoto znění:
Dobrý den
Dorazila nám žádost s odstoupení od kupní smlouvy výrobek je však mechanicky poškozen má osekané listy poškrábané odřené ližiny.
viz naše obchodní podmínky :"Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku."

Z tohoto důvodu lze vrátit pouze částku 1100kč. Pokud nesouhlasíte můžeme vám váš dron zaslat zpět. Model je jinak funkční a v pořádku schopný letu. Otestováno servisem dle vyjádření byl pouze špatně nastavený ovladač( špatně vytrimrováno) způsobeno zákazníkem.
S pozdravem Sturc


Produkt

Yelow SKYking-multikoptéra s kamerou


Požadované řešení

Snížení na adekvátní částku z 1999 Kč na 1799 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2015 12:00, před 9 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, musí mu prodejce vrátit veškeré peněžní prostředky, včetně nákladů na dodání zboží (typicky poštovné), které od něho na základě smlouvy obdržel. Nejzazší lhůta je 14 dnů po odstoupení. Zákon dokonce určuje způsob vracení. Prodejce se souhlasem spotřebitele může vrátit peníze jinak, ale nesmí tím spotřebiteli vzniknout další náklady, nebo stejným způsobem, jakým je od něho získal.

Prodejce však nemusí vracet spotřebiteli jím zaplacené náklady na dodání zboží od prodejce ke spotřebiteli ve výši, která převyšuje nejlevnější nabízený způsob dodání. Myslí se tím z nabídky toho konkrétního prodejce a nelze to zaměňovat s možností osobního odběru, která není dodáním v pravém slova smyslu. Náklady s vracením zboží zpět prodejci při odstoupení vždy nese spotřebitel, ledaže by jej o tom prodejce neinformoval.

Spotřebitel si může zboží prohlédnout a vyzkoušet, proto právu na odstoupení nebrání, že spotřebitel zboží za tím účelem rozbalil a ověřil si jeho vlastnosti. Pokud však se zbožím nakládal jinak (např. jej úmyslně poškodil), odpovídá prodejci za snížení hodnoty zboží. Částka, o kterou by pak prodejce ponížil vracenou kupní cenu, by nesměla být nepřiměřená.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2016 16:25, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.