Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#8373Chování a řešení stížnosti paní nebo slečnou W. na pobočce Masarykova

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.11.2015, před 9 lety

Ludmila Tomšová

Znění stížnosti

Dobrý večer,
na pobočce Masarykova v Brně jsem dne 5.11.15 podávala reklamaci ohledně odebrání kreditu z mého mobilního telefonu.
Abych popsala situaci: Dne 2.11.15 v 8.28 hod. mi přišla SMS, že se blíží konec platnosti mého kreditu a pokud si jej do 5 dnů dobiju, že si platnost kreditu prodloužím o dalších 10 měsíců. Kredit jsem si nestihla dobít, protože ne za 5 dnů, ale za 3 dny mi přišla SMS, a to v 1.33 hod. v noci, že jste mi celý kredit odebrali a pokud chci zachovat své číslo, tak že si mám telefon do 3 měsíců dobít.
Toto jsem sdělila uvedené pracovnici na vaší pobočce, kterou jsem ještě ten den navštívila. Ta si moje informace ještě sama ověřila přímo v mém mobilním telefonu a sama naznala, že se stala nějaká chyba, a že se vše určitě vyřeší, a to do 7 dnů. Chtěla mi telefon dobít částkou 50,- Kč, což jsem odmítla s tím, že těch 7 dnů počkám. O podané reklamaci jsem si nechala napsat potvrzení.
Po 7 dnech se nic nedělo, nikdo se mi neozval. Proto jsem následující den, v pátek 13.11.15, sama navštívila pobočku a chtěla mluvit se sl. W., ale ta nebyla přítomna. Ještě musím říct, že jsem učinila několik marných pokusů se vaší pracovnici ten stejný den dovolat na telefon. Telefon mi nebrala a nebo mi telefon hlásil, že je vypnutý. Nevím, zda je takový přístup běžný, ale ztratila jsem veškeré iluze o slušném, profesionálním a proklientském přístupu vaší společnosti ke klientům.
Po příchodu domů jsem se po dalším pokusu vaší pracovnici dovolala a mohu sama říct, že jsem byla už značně podrážděna tímto chováním, načež mi slečna sdělila, že moje reklamace vyřízena není, a že mi se svých soukromých peněz pošle na můj telefon 200,- Kč, což se skutečně stalo. Nicméně okamžitě po té mi přišly moje odebrané peníze. Nevím, jak je možné, že najednou bylo vše rychle vyřízeno.
Dnes, 16.11.15, mi sl. opět volala a řekla mi, že se chyba stala na mé straně, že SMS mi přišla o 2 dny dřív, ale že jsem měla vypnutý telefon, takže mi vlastně SMS nepřišla. Toto nepravdivé tvrzení vaší pracovnice odmítám, protože si telefon nevypínám neboť jej využívám pro soukromé hovory v rámci rodiny a vidím to jen jako její úhybný manévr, že se mé záležitosti dostatečně nevěnovala. Dále mi neustále říkala, že mi nějaké informace říká již poněkolikáté. I kdyby mi něco říkala několikrát, jsem přece jen klient. Vím, že jsem pro vás klient nezajímavý, ale možná jednou telefon začnu využívat aktivněji. Nebo nemáte o klienty zájem?
Zkrátka řečeno, vaše pracovnice předvedla výkon, který kazí pověst a tvář vaší společnosti.
Nečekám vaši reakci, jen ještě dodám, že kdybych si měla dnes vybírat mezi operátory nebo někomu poradit, vaše společnost už mezi nimi určitě nebude. Vše je jen o lidech a jak jsem již napsala jsou vaší tváří, kterou vám vylepšují nebo kazí.
S pozdravem. L. Tomšová


Produkt

Viz výše


Požadované řešení

Záležitost je pro mě uzavřena. Chování vaší pracovnice ne, ale je vaší vizitkou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2015 10:27, před 9 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.11.2015 16:47, před 9 lety

Hezký den, paní Tomšová,

k řešené záležitosti se nemůžu příliš vyjádřit, protože neznám situaci na vašem telefonním čísle. Obecně se může stát, že SMSka přijde se zpožděním. Tady to spíš vidím na to, že máte u svého čísla nastaveno, abyste přijímala naše SMSková upozornění jen od pondělí do pátku, a proto zpráva čekala na pondělní ráno, kdy jsme vám ji doručili. Chápu, že potom může být časový údaj matoucí, ale je to dané nastavením přijímání těchto zpráv u vašeho čísla. Platnost kreditu si také můžete kdykoliv ověřit vytočením *22# nebo v samoobsluze na http://muj.vodafone.cz.

Přečetl jsem si i váš popis komunikace s kolegyní. Musím zde zmínit, že pokud jste měla k dispozici osobní telefon kolegyně, jde o vysoce nadstandardní situaci a určitě to není běžné. Stejně tak není běžné, aby vám kolegyně zařídila dobití. Jakmile k dobití dojde, automaticky vracíme případný propadlý kredit, to je v pořádku. Celkově mám z popisu situace dojem takový, že se kolegyně snažila opravdu o maximálně vstřícný postup. Nemohu hodnotit komunikaci jako takovou, protože vaše rozhovory jsem samozřejmě nemohl slyšet.

Mrzí mě, pokud ve vás přesto zůstal špatný dojem.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2015 13:49, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2016 09:06, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.