Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
jsem ochoten poskytnout informace pro mediálně zajímavou kauzu, která se týká T-Mobile.
Ve zkratce se jedná o to, že T-Mobile oficiálně nabízí určité množství dat pro připojení k internetu ale podle mé osobní zkušeností neposkytují to, co slibují. Mám proto i důkazy.
Myslím si, že se jedná o kauzu podobnou emisím u Volkswagenu, kdy společnost říká, že poskytuje určité parametry / služby, ale ve skutečnosti nabízí něco jiného do té doby, než to "někdo prokoukne".
Počkám pár dnů, zda-li bude z vaší strany o kauzu zájem.
Uvedeny výše.
T-Mobile by měl upravit množství poskytovaných dat na pravou míru.
|
Tweet |
Nebyla-li poskytovaná služba dodána ve sjednané kvalitě, měl by se spotřebitel nejprve obrátit s reklamací na svého poskytovatele veřejně dostupné služby elektronických komunikací (dále jen „operátor“). Tuto reklamaci je možné uplatnit nejpozději do dvou měsíců ode dne vadného poskytnutí služby. Operátor má povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení reklamace.
Nevyhoví-li operátor reklamaci, může spotřebitel podat návrh u Českého telekomunikačního úřadu na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace. Tento návrh je možné podat do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.