Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#8375Balíček poskytovaných dat neodpovídá skutečnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.11.2015, před 9 lety

Pavel Knotek

Znění stížnosti

Dobrý den,

jsem ochoten poskytnout informace pro mediálně zajímavou kauzu, která se týká T-Mobile.

Ve zkratce se jedná o to, že T-Mobile oficiálně nabízí určité množství dat pro připojení k internetu ale podle mé osobní zkušeností neposkytují to, co slibují. Mám proto i důkazy.

Myslím si, že se jedná o kauzu podobnou emisím u Volkswagenu, kdy společnost říká, že poskytuje určité parametry / služby, ale ve skutečnosti nabízí něco jiného do té doby, než to "někdo prokoukne".

Počkám pár dnů, zda-li bude z vaší strany o kauzu zájem.


Produkt

Uvedeny výše.


Požadované řešení

T-Mobile by měl upravit množství poskytovaných dat na pravou míru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2015 11:59, před 9 lety

Nebyla-li poskytovaná služba dodána ve sjednané kvalitě, měl by se spotřebitel nejprve obrátit s reklamací na svého poskytovatele veřejně dostupné služby elektronických komunikací (dále jen „operátor“). Tuto reklamaci je možné uplatnit nejpozději do dvou měsíců ode dne vadného poskytnutí služby. Operátor má povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne doručení reklamace.

Nevyhoví-li operátor reklamaci, může spotřebitel podat návrh u Českého telekomunikačního úřadu na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace. Tento návrh je možné podat do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností.

Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další právní konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.