Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Dobrý den.dne 17.11.2015 cca.v 20.05 hod.u pokladny č.1 mne bylo ve vasem řetězci v Hradci Králové odmítnuto prodeje 2.5 l piva v plastu a 0.5 l lahvového piva s odůvodněním že podnapilím neprodávají.Toto rezoluntně odmítám-podnapilí jsem nebyl.a ani mne není známo že by toto bylo někde psáno.upozornění že podnapilým zákaz prodeje.celou tuto pro mne nepříjemnost a ponižující situaci předávám české obchodní inspekci a podávám tímto na Vás stížnost.S pozdravem verner františek
ŽÁDÁM VYSVĚTLENÍ
|
Tweet |
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování zaměstnanců společnosti, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.