Společnost


Tevedos s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#8385Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2015, před 9 lety

Nelly Duňková

Znění stížnosti

Dne 29.9.2015 jsem si objednala boty, které mi přišly o dva týdny později. Bohužel neseděla velikost, tak jsem je odeslala zpátky v řádném termínu na adresu, kterou mají napsanou ve smluvních podmínkách.Čekala jsem dva týdny na vrácení peněz za vrácené zboží, ale nepřišly. Ihned jsem firmu kontaktovala, zda jim balík v pořádku přišel a odpověděli, že ano. Nicméně po dalších dotazech na vrácení peněz firma již se mnou nekomunikovala. Teď je to více než měsíc a stále neodpovídají na maily a telefon mají vypnutý.


Produkt

boty DC Course Snr43 Navy/Green, Velikost: 10.5


Požadované řešení

navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2015 13:25, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 14:00, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.