Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#8387Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2015, před 9 lety

Jiří Juras

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 18. 10. 2015 jsem si objednal na internetu u společnosti Mall.cz granule pro psa. Zboží jsem ihned zaplatil kartou online. Zboží mi stále nebylo doručeno.
Několikrát jsem se pokoušel dovolat na zákaznickou linku, ale stále jsem byl až 20+ v pořadí tak jsem to vzdal.
Komunikace ze strany Mall.cz je prakticky nulová. Pouze z automatu chodí každý druhý den sms/mail, že zboží nebylo expedováno…


Produkt

Brit Premium Dog Adult L 15 + 3 kg Zdarma


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo doručení zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2015 11:24, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.12.2015 19:28, před 9 lety

Vážený pane Jurasi,

dle našich informací bylo zboží doručeno 27. 11. Moc se Vám za prodlení, ke kterém došlo, omlouvám. Bylo bohužel způsobeno stěhováním skladu, které způsobilo pozdržení některých objednávek.

Moc Vám děkuji za trpělivost a ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.12.2015 14:50, před 9 lety


Jiří Juras

Hodnocení:

Komentář: Ano zboží po 40 dnech dorazilo, nicméně pro mně to byl poslední nákup na mall.cz