Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 18. 10. 2015 jsem si objednal na internetu u společnosti Mall.cz granule pro psa. Zboží jsem ihned zaplatil kartou online. Zboží mi stále nebylo doručeno.
Několikrát jsem se pokoušel dovolat na zákaznickou linku, ale stále jsem byl až 20+ v pořadí tak jsem to vzdal.
Komunikace ze strany Mall.cz je prakticky nulová. Pouze z automatu chodí každý druhý den sms/mail, že zboží nebylo expedováno…
Brit Premium Dog Adult L 15 + 3 kg Zdarma
Vrácení peněz nebo doručení zboží.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě mu poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doporučeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vážený pane Jurasi,
dle našich informací bylo zboží doručeno 27. 11. Moc se Vám za prodlení, ke kterém došlo, omlouvám. Bylo bohužel způsobeno stěhováním skladu, které způsobilo pozdržení některých objednávek.
Moc Vám děkuji za trpělivost a ještě jednou prosím o přijetí naší omluvy.
Ivana Raimundová
Mall.cz
Hodnocení:
Komentář: Ano zboží po 40 dnech dorazilo, nicméně pro mně to byl poslední nákup na mall.cz