Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Do tohoto popisu jsem zkopírovala stížnost paní Puffrové. Mám stejný problém s touto prodejnou ( majitelka obchodu Světlana Mičič). Bohužrel jsem nevěděla, že je tato firma v insolvenci a už nemohu nahlásit svou pohledávku insolvenční správkyni. Termín podání již vypršel. Jde sice jen o 433,- Kč, ale jde tady o princip. Nikdo mi nedal vědět, že se obchod ruší, ani neni zájem od majitelky obchodu mi peníze vrátit. Je ještě nějaká šance, abych peníze dostala zpět?
M. Polakovič
Tereza Puffrová
Znění stížnosti
Dne 17. 2. 2015 jsem v prodejně Carpisa, Na Příkopě 3, dostala poukaz na výměnu reklamovaného zboží, jehož trvanlivost byla 3 měsíce s tím, že se tato lhůta dá kdykoliv prodloužit, pokud bych si do té doby nevybrala žádné náhradní zboží. Poukaz jsem se nechala prodloužit do srpna. Ovšem, když jsem v této době přišla na prodejnu s tím, že si chci vzít za poukaz náhradní zboží, bylo mi oznámeno, že prodejnu teď vede jiná společnost a ta stará že zkrachovala. Nový provozovatel Carpisy na Příkopech mi není schopný pomoci.
Ráda bych dostala svých 899 Kč za reklamované zboží zpátky.
Produkt
Černá kabelku; 899 Kč
Požadované řešení
Vrácení peněz
Pánská kabelka
Vrácení peněz
|
Tweet |
Vzhledem ke skutečnosti, že byl na společnost podán insolvenční návrh, měli spotřebitelé, v rámci prohlášeného konkurzu, své pohledávky přihlásit do insolvenčního řízení. Dle inslovenčního zákona nelze bez včasného přihlášení pohledávky na předepsaném formuláři k pohledávce nikterak přihlížet. Přestože zmeškání lhůty nelze prominout, neznamená to, že pohledávky tímto zanikají. Promeškal-li spotřebitel lhůtu pro přihlašování pohledávek, doporučujeme se prostřednictvím příslušného soudu obrátit na insolvenčního správce.
Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.