Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:60
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#83923x Reklamece kamery se stejnou vadou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.11.2015, před 9 lety

Martin Paštyka

Znění stížnosti

Zdravím, zakoupil jsem u TSB Outdoorovou kameru, která cca po roce přestala nahrávat zvuk (video natáčí). Kamera natáčí na Micro SDHC kartu (která nebyla součástí balení) na, které je uložený soubor s nastavením kamery. Když stáhnu nový soubor s nastavení (ze stránek výrobce) a uložím jej na kartu kamera cca 1-2 dny natáčí video se zvukem pak se kamera jaksi rozhodí a natáčí videa bez zvuku nebo jenom s velmi málo slyšitelným zvukem proto jsem dal kameru reklamovat. 1. reklamace: zamítnuta, protože jsem tam poslal kameru bez karty a servis si musel vzít svou kartu a stáhnout nové nastavení, které jak jsem psal výše funguje 1-2 dny. 2.reklamace: uznána, poslal jsem již se svojí kartou. Servis vyměnil mikrofon. 3 reklamace: zamítnuta, prý kamera funguje. Tak jsem zašel na pobočku kde kameru reklamuji a zkouším, jak kamera funguje před podpisem o vyřízení reklamace. Kamera samozřejmě slyšitelný zvuk nenahrává, tak jsem to prozatím odmítl převzít, že si promyslím další postup. Jak mám postupovat, když kamera nefunguje a prodejce tvrdí, že jo.


Produkt

http://www.eltrinex.cz/detail.php?pr=21


Požadované řešení

Chci buď funkční kameru nebo peníze zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2015 11:36, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyrozuměním spotřebitele o vyřízení reklamace je reklamační řízení ukončeno a spotřebiteli vzniká povinnost si věc od prodejce převzít zpět. Prodejce nemá zákonnou povinnost spotřebiteli funkčnost zboží po vyřízení reklamace předvést.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2016 13:41, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.